پرسش نامه زوجی اینریچ

پرسش نامه زوجی اینریچ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,900 تومان

توضیحات فایل:

پرسش نامه زوجی اینریچ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل ترجمه پرسش نامه زوجی اینریچ ترجمه شده توسط محمد حسین آسوده، دکتر شیوا خلیلی، دکتر مسعود لواسانی، دکتر منیژه دانشپور در قالب PDF  و در ۸ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پرسش نامه زوجی اینریچ

برای بررسی میزان رضایت زناشویی، پرسشنامه اینریچ انتخاب شده است.

این پرسشنامه به عنوان یک ابزار تحقیق معتبر در تحقیقات و کارهای بالینی متعددی مورد استفاده قرار گرفته است.
(۱۹۸۹ ) از این پرسشنامه، برای بررسی رضایت زناشویی استفاده کرده اند و معتقدند که این فورز و السون ۲ مقیاس نسبت به تغییراتی که در خانواده بوجود می آید حساس است. فورز و السون ( ۱۹۸۹ ) با استفاده از نمونه گیری تصادفی در تحقیق ملی با ۵۰۳۹ زوج نشان دادند که با استفاده از این پرسشنامه میتوان با ۹۵ % بین زوجین خرسند و ناخرسند تمایز قائل شد. هر یک از موضوعات این پرسشنامه، در – دقت ۸۵ ارتباط با یکی از زمینه های مهم است. ارزیابی این زمینه ها در درون یک رابطه زناشویی، می تواند مشکلات بالقوه زوج ها را توصیف کند، یا می تواند زمینه های نیرومندی و تقویت آنها را مشخص نماید.
این ابزار همچنین می تواند به عنوان یک ابزار تشخیصی برای زوج هایی که در جستجوی مشاوره زناشویی و به دنبال تقویت رابطه زناشویی خود هستند، استفاده شود….

پرسش نامه زوجی اینریچ

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر