پاورپوینت محاسبات شبکه ای

پاورپوینت محاسبات شبکه ای
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت محاسبات شبکه ای

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت محاسبات شبکه ای در قالب pdf و در ۲۰ صفحه با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

شبکه‌های گرید محاسباتی شبکه‌های محاسباتی گرید مجموعه‌ای از چندین سیستم با قدرت محاسباتی متفاوت می‌باشند که در نتیجه اتصال آن‌ها به یکدیگر، یک ابر رایانهٔ مجازی شکل می‌گیرید که با استفاده از آن می‌توان بسیاری از محاسبات پیچیدهٔ ریاضی، نجوم، زیست و… را در زمان بسیار کمی انجام داد.

محاسبات شبکه‌‏ای چندین پردازشگر به طور همزمان و جداگانه محاسبه خاصی را انجام می‌‏دهند. به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، به نقل از ایلنا، امروزه در بسیاری از محافل اطلاعاتی و مراکز IT صحبت از محاسبات شبکه‌‏ای یا GRID COMPUTING است ؛ اما این اصطلاح هنوز برای بسیاری از کاربران ناشناخته باقی مانده است. محاسبات شبکه‌‏ای در ساده‌‏ترین حالت ممکن, به معنی فعالیت مشترک پردازنده‌‏های چندگانه بر روی ماشین‌‏های چندگانه است و هدف آن افزایش توان محاسباتی در زمینه‌‏هایی است که توان بسیار بالای CPU را می‌‏طلبد.

در محاسبات شبکه‌‏ای سرورهای چندگانه‌‏ای با هم ارتباط دارند که از سیستم‌‏عامل‌‏ها و نرم‌‏افزارهای مشابهی استفاده می‌‏کند. به کمک محاسبات شبکه‌‏ای, می‌‏توان کارهای محاسباتی را به طور همزمان به کمک چندین پردازشگر انجام داد. در مواردی که نتیجه محاسبات خیلی حساس است و دقت آن سرنوشت‌‏ساز است, ده‌‏ها و گاهی هزاران پردازشگر به طور همزمان یک محاسبه را انجام می‌‏دهند. بعد از انجام محاسبات نتایج کار همه پردازشگرها با هم مقایسه می‌‏شود تا میزان دقت محاسبات تعیین شود.

پاورپوینت محاسبات شبکه ای

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر