کتاب الکترونیکی کمرویی کودکان

کتاب الکترونیکی کمرویی کودکان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کتاب الکترونیکی کمرویی کودکان

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانش پژوهان گرامی در این قسمت کتاب الکترونیکی کمرویی کودکان در قالب PDF و در ۲۸ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫کتاب الکترونیکی کمرویی کودکان‬‎

شرح مختصر:

هنگام مشاهده جمعی از کودکان در اتاق بازی ، واکنش ها وتعاملات متفاوتی از هر ک دام به چشم می خورد . تعدادی از آن ها در گروه ها ی کوچکی در یک بازی پویای جمعی یا یک نقش و وانمود سازی با یکدیگر در تعامل اند، تعدادی دیگر در کنار هم بازی می کنند، نقاشی می کشند، با بلوک ها ساختمان سازی می کنند و یا هر از چندگاهی بر آن چه بقیه انجام می دهند نظارت می نمایند.

در این جا ضمن پرداختن به علل کم رویی در کودکان، روش هایی توصیه می شود که می تواند به آن ها در بیرون آمدن از این قالب و افزایش اعتمادبه نفس کمک کند. البته همیشه اندکی کم رویی در وجود کودک باقی خواهد ماند که این میزان اندک، گاهی خوب است. با وجود این که راحت تر می توان کودکان خجالتی و ترسو را کنترل کرد اما کم رویی بیش از حد (اگر از همان ابتدا درمان نشود) ممکن است رشد کودک را در آینده متوقف کند. کودکانی که بر کم رویی خود غلبه نکرده اند، در دوران بزرگسالی تبدیل به آدم های تنهایی می شوند که از مهارت های اجتماعی بی بهره اند. به همین دلیل باید از همان ابتدا بر کم رویی غلبه کرد وگرنه، عزت نفس کودک را کاهش داده و به طور کلی مانع رشد شخصیتی وی می شود.

 

مطالعه بیشتر