مقاله جامع پیرامون تنظیم کننده های ولتاژ

مقاله جامع پیرامون تنظیم کننده های ولتاژ
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
2,500 تومان

توضیحات فایل:

مقاله جامع پیرامون تنظیم کننده های ولتاژ

دانش پژوهان گرامی در این قسمت مقاله جامع پیرامون تنظیم کننده های ولتاژ در قالب ورد و در ۶۰ صفحه قابل ویرایش با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه متن فایل تنظیم کننده ولتاژ:

در اکثر آزمایشگاههای برق از منابع تغذیه برای تغذیه مدارهای مختلف الکترونیکی آنالوگ و دیجیتال استفاده می شود . تنظیم کننده های ولتاژ در این سیستم ها نقش مهمی را برعهده دارند زیرا مقدار ولتاژ مورد نیاز برای مدارها را بدون افت و خیز و تقریباً صاف فراهم می کنند .

منابع تغذیه DC ، ولتاژ AC را ابتدا یکسو و سپس آن را از صافی می گذرانند و از طرفی دامنه ولتاژ سینوسی برق شهر نیز کاملاً صاف نبوده و با افت و خیزهایی در حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد باعث تغییر ولتاژ خروجی صافی می شود.

از قطعات مورد استفاده برای رگولاتورهای ولتاژ می توان قطعاتی از قبیل ، ترانسفورماتور ،ترانزیستور ، دیود ، دیودهای زنر ، تریستور ، یا تریاک و یا آپ امپ (op Amp) و سلف (L) و خازن (C)و یا مقاومت (R) و یا ICهای خاص را نام برد.

عوامل مختلفی وجود دارند که در تنظیم ولتاژ در یک تنظیم کننده موثرند از جمله این عوامل را میتوان ، تغییرات سطح ولتاژ برق ، ریپل خروجی صافیها،

تغییرات دما و نیز تغییرات جریان بار را نام برد .

 تنظیم کننده های ولتاژ:

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر