پروژه مقاوم سازی ساختمانهای بنایی

پروژه مقاوم سازی ساختمانهای بنایی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

پروژه مقاوم سازی ساختمانهای بنایی

دانش پژوهان گرامی در این پروژه نامه کارشناسی ارشد مقاوم سازی ساختمانهای بنایی روشهای موجود و کاربرد آنها در قالب PDF  و در ۲۴۴ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

مقاوم سازی دیوارهای بنایی

استفاده از مصالح بنایی و خشتی در اجرای ساختمانها از قرون گذشته در ایران رواج داشته است و تا کنون در بسیاری از شهرها و تقریبا اکثر مناطق روستایی و مناطق گرم و خشک ساختمانهای بنایی و خشتی قسمت اعظم ساختمانهای این مناطق را شامل میشوند. با توجه به آسیب پذیر بودن این ساختمانها در طی زلزلههای گذشته و قرار گرفتن بسیاری روستاها در نواحی لرزه خیز، اهمیت مطالعه رفتار و عملکرد این نوع ساختمان ها در برابر زلزله به شکل آشکار مشخص است.سازه های بنایی در مقابل نیرو های زلزله عملکرد بسیار ضعیفی دارد.

ضعف عملکردی ساختمان های بنایی و شکل پذیری بسیار پایین این ساختمان ها باعث شده این ساختمان ها در آیین نامه های جدید با ملاحظات و جدیت بالاتری مورد طراحی و ساخت قرار بگیرند. از جمله تمهیدات لازم برای ساخت ساختمان های بنایی افزودن کلاف افقی و عمودی به ساختمان است.

روش های گوناگونی برای مقاوم سازی ساختمان های بنایی وجود دارد ازجمله روش های مقاوم سازی ساختمان های بنایی می توان موارد زیر را نام برد:

  • مقاوم سازی ساختمان بنایی با FRP
  • مقاوم سازی ساختمان بنایی با افزودن قاب پیرامونی
  • مقاوم سازی ساختمان بنایی با افزودن میلگرد و پاشیدن بتن شاتکریت به دیوارها
  • مقاوم سازی ساختمان بنایی با افزودن کلاف در محل اتصال دیوار و سقف
  • مقاوم سازی ساختمان بنایی با روش استفاده از پشت بندهای بتنی

پروژه مقاوم سازی ساختمانهای بنایی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر