کتاب روانکاوی تحریم زناشویی با محارم فروید

کتاب روانکاوی تحریم زناشویی با محارم فروید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کتاب روانکاوی تحریم زناشویی با محارم فروید

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانش پژوهان گرامی در این قسمت کتاب روانکاوی تحریم زناشویی با محارم فروید ترجمه دکتر صاحب الزمانی در قالب pdf و در ۵۶ صفحه با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫کتاب روانکاوی تحریم زناشویی با محارم فروید‬‎

 شرح مختصر:

این کتاب نخستین اثر فروید محسوب می‌شد که از زبان آلمانی به فارسی ترجمه شد. ضمناً تحریم (هراس از) زنا با محارم نخستین رساله از چهار رساله‌ی کتاب توتم و تابو می‌باشد.

زیگموند فروید (تلفظ آلمانی:[ˈziːɡmʊnt ˈfʁɔʏt]) که نام کامل او زیگیسموند شلومو فروید (به آلمانی: Sigismund Schlomo Freud)‏ ‏ (زاده: ۶ مه ۱۸۵۶ – درگذشته:۲۳ سپتامبر ۱۹۳۹) عصب‌شناس اتریشی و پایه‌گذار رشته روان‌کاوی است. برخی از منتقدان معتقدند نظریات فروید اکنون به عنوان شبه علم شناخته می‌شوند.

او زادهٔ شهر پریبورگ در جمهوری چک کنونی و امپراتوری اتریش پیشین است. خانواده وی از یهودیان اشکنازی بودند. پدرش پارچه‌فروش بود که سه سال بعد از تولد زیگموند به دلیل مشکلات مالی همراه با خانواده خود به لایپزیک رفت و پس از مدتی به وین مهاجرت کرد.

فروید به یکی از بهترین دبیرستان‌های وین رفت و آن‌جا را با درجه ممتاز به پایان رساند. نخست می‌خواست حقوق بخواند اما بعد در سال ۱۸۷۳ به دانشکده پزشکی دانشگاه وین رفت و در سال ۱۸۷۵ برای بورس تحصیلی در رشته جانورشناسی به تریست ایتالیا رفت. در ۱۸۸۲ مدرک پزشکی خود را گرفت و در

همان زمان با مارتا برنز ازدواج کرد و در بیمارستان عمومی وین مشغول به کار شد…

مطالعه بیشتر