جزوه آموزشی داوطلبان آتش نشانی

جزوه آموزشی داوطلبان آتش نشانی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,500 تومان

توضیحات فایل:

جزوه آموزشی داوطلبان آتش نشانی

دانش پژوهان گرامی در این قسمت جزوه آموزشی داوطلبان آتش نشانی در قالب pdf و در ۱۰۱ صفحه با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫جزوه آموزشی داوطلبان آتش نشانی‬‎

خلاصه ای از متن فایل جزوه آموزشی داوطلبان آتش نشانی:

طرح آموزش و بهره گیری از نیروهای داوطلب، سالهاست در کشورهای مختلف جهان اجرا و در تجزیه و تحلیل آن، اثرات مثبت خود را بصورت آشکار به اثبات رسانده و بعنوان مکمل امداد رسانی و نجات جان و مال مردم در حوادث گوناگون و دستیابی به سطح بالاتری از ایمنی شهری جایگاه ویژه ای یافته است.نیروهای تربیت شده می توانند همانند آتش نشانان حرفه ای در زمان بروز حوادث ، کارایی مطلوبی از خود نشان داده و سازمان آت نشانی را در موقع بحران یاری نمایند.
در این رهگذر به منظور جذب بیشتر افراد داوطلب استفاده از الگوهای مناسب و منطبق با مقررات کشور میتواند استقبال و مشارکت همه جانبه از سوی نیروهای داوطلب را در پی داشته باشد و با ایجاد آموزش های هماهنگ برای آنان جذابیت بیشتر و موثر تری بوجود آورد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با در اختیار داشتن مربیان کار آزموده، توانایی برگرزاری دوره های تربیت نیروهای داوطلب مردمی را داشته و آمادگی دارد نسبت به این آموزش ها با توجه به نیاز جامعه در پایگاه های آموزشی خود اقدام نماید.

جزوه آموزشی داوطلبان آتش نشانی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر