حل المسائل محاسبات عددی دکتر نیکوکار

حل المسائل محاسبات عددی دکتر نیکوکار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,500 تومان

توضیحات فایل:

حل المسائل محاسبات عددی دکتر نیکوکار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل حل المسائل محاسبات عددی دکتر نیکوکار در قالب pdf و در ۳۳ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در این فایل حل المسائل فصل سوم شامل حل تمرینات  درون یابی و برونیابی همراه با مسائل تکمیلی آن و فصل چهارم شامل حل تمرینات مشتق گیری و انتگرال عددی به همراه مسائل تکمیلی آن میباشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

محاسبات عددی یکی از جالبترین و پرمحتوا ترین دروسی است که در دوره کارشناسی ارائه می شود . با مطالعه این درس قادر به حل معادلاتی می شویم که به طریق کلاسیک قادر به حل آن نبوده ایم و یا مقادیر انتگرالی را حساب کنیم که با روش های کلاسیک قادر به تعیین مقادیر آن نیستیم.
کتاب محاسبات عددی پیش رو یکی از معروف ترین و معتبر ترین کتاب های آموزشی در خصوص درس محاسبات عددی می باشد که توسط دکتر نیکوکار و دکتر درویشی تالیف شده است.

مبحث محاسبات عددی یکی از مهمترین درس های همه رشته های مهندسی و رشته های مربوطه مانند ریاضی ، فیزیک ، شیمی و مانند آن می باشد. یکی از مهمترین کتاب هایی که برای تدریس این مبحث در دانشگاه ها معرفی می شود کتاب محاسبات عددی دکتر مسعود نیکوکار استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتر محمدتقی درویشی استاد دانشگاه رازی کرمانشاه می باشد.

حل المسائل محاسبات عددی دکتر نیکوکار

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر