گزارش تخصصی مدیران و معاونان برای تعطیلات نوروز

گزارش تخصصی مدیران و معاونان برای تعطیلات نوروز
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,500 تومان

توضیحات فایل:

گزارش تخصصی مدیران و معاونان برای تعطیلات نوروز

دانش پژوهان گرامی در این قسمت گزارش تخصصی مدیران و معاونان برای تعطیلات نوروز در قالب ورد و در ۱۳ صفحه قابل ویرایش با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصر:

در کشور ما از سالهای دور بنا بر تمدن کهن عید باستانی نوروز جشن گرفته میشود و تا روز سیزدهم این جشن ادامه دارد و طبیعتاً برای این مراسم طولانی از حدود اواخر بهمن ماه فضای جامعه متحول میشود و اکثر کارها و مسایل روزمره تحت الشعاع  آمدن بهار قرار میگیرد و کارهای اقتصادی از روال خود خارج میشود، حال و هوای عید در دانش آموزان اثر میگذارد و آن ها هم خود را برای این مراسم طولانی مدت آماده میکند.درست از همین زمان نحوه آموزش و تدریس دبیر نیز به ناچار تغییر میکند.

دانش آموزان خوشحال از حلول سال جدید به استقبال آن میشتابند اما کار تنها به استقبال ختم نمیشودبلکه تعطیلات توسط جمعی از دوستان بدرقه نیز میشود و آمارها نشان میدهند بیشترین غایبین متعلق به روزهای آغازین و واپسین سال است که در بسیاری از مواقع به علت کثرت غایبین کلاس درس را به تعطیلی میکشانند…بنا بر این معضل تعطیلات و به چالش کشیده شدن آموزشگاه و فضای آموزشی بوجود می آید.  به نظر بنده در کشوری که مزین به نام اسلام است بهتر است که مروری بر آثار تعطیلات طولانی بر آموزش داشته باشیم.

گزارش تخصصی مدیران و معاونان برای تعطیلات نوروز

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر