سکسولوژی

سکسولوژی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,400 تومان

توضیحات فایل

سکسولوژی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل مصاحبه با یک سکسولوژی به نام دکتر افتخاری در ۲۱ صفحه در طی ۳ ساعت مصاحبه با ایشان در قالب pdf تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 سکسولوژی چیست؟

بیایید درباره سکسولوژی بیشتر بدانیم. بهتر نیست روابط جنسی را همانند سایر نیاز های زیستی دریابیم که به مانند غذا خوردن ، خوابیدن و… در یک خانواده رفتاری طبیعی است. وقت آن رسیده تابو یا هرزه انگاری را از واژه سکسولوژی زدوده و برای یک زندگی عاشقانه و دلچسب از دانش سکسولوژی از هر راهی ( رسانه های نوشتاری ، دیجیتالی و …) بیشتر بدانیم.

تا زمانی که در یک رابطه هستید ، اهمیت سکسولوژی ، میل جنسی و صمیمیت با شریک جنسی تان را فراموش نکنید، قدم در مسیر سکسولوژی ، جادوی جنسی را به زندگی شما برمی گرداند و کمک می کند تا زندگی شما طبق خواسته های شما پیش رود.

چرا سکسولوژی؟

مشکلات جنسی و خواسته جنسی حتی به عنوان یک نیاز معمولی ، اگر جدی گرفته نشود و ارضا نشود تا مرز پاشیده شدن زندگی زناشویی پیش می رود. آمیزش جنسی در زندگی یکی از مهم ترین عوامل برای گرم نگه داشتن روابط و بی شک یکی از مهم ترین عوامل درخیانت و رابطه های نامشروع است . اگر در سکس و ارضای جنسی همسر مشکل داشته باشید ، باعث می شود تا رابطه شما سرد شود و تا مرز خیانت پیش رود.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و

بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت
۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر