راز آشکار روابط جنسی نشاط آور

راز آشکار روابط جنسی نشاط آور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

راز آشکار روابط جنسی نشاط آور

در این پست کتاب راز آشکار روابط جنسی نشاط آور و درقالب pdf و در ۳۲۲ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید. در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

راز آشکار روابط جنسی نشاط آور:

مطالعه دیرینه شناسی روابط جنسی و ساختار خانواره ا نشان از دوران گذار از ازدواج گروهی بهیارگیری (تک همسری) و مالکیت خصوصی شده که نقش عشق و روابط جنسی عاشقانه در این مسیر موثر بوده است. بررسی اولیه تکامل جوامع بشری نشان می دهد که فرآیند عشق جنسی از ازدواج با محارم تا چند شوئی (چند شوهری )، چند همسری (چند زنی )، ازدواج گروهی و سرانجام تکوین ازدواج گروهی به تک همسری تکامل یافته که در صورت آزادی زن و مرد در انتخاب عشق خود عالی ترین نوع تکامل جنسی اخلاقی محسوب می شود .

فراموش نکنیم آنچه را که امروز ضد اخلاقی می نامیم دیر زمانی پیش اخلاقی محسوب می شده است. در واقع شیوه تولید مناسبات اجتماعی تعیین کننده اخلاق و ضد اخلاق می باشد.در دوران برده داری یونان و روم تمتع جنسی به هرطریق نظیر همجنس بازی به ویژه با بردگان خردسال و زنا و فحشا در اوج رسید و این عارضه غیر طبیعی جنسی در دوران اوج سرمایه داری بعنوان نشانه سقوط اخلاق همچنان پا برجا بوده به اگر چه این پدیده خلاف طبیعت « همجنس بازی » طوری که امروزه در بسیاری کشورهای جهان جنسی بشر به شمار می رود. عمل مذموم تلقی نشده و ازدواج همجنس بازان قانونی به شمار می رود.

راز آشکار روابط جنسی نشاط آور

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر