پاورپوینت مکاتب مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مکاتب مدیریت استراتژیک
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

در این پست  پاورپوینت مکاتب مدیریت استراتژیک در ۱۶۴ اسلاید با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید. در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.Related image

شرح مختصر پاورپوینت مکاتب مدیریت استراتژیک:

زمانی رؤسای دو شرکت در یک صنعت با هم رقابت می‏کردند. این دو رئیس تصمیم گرفتند که به دامن طبیعت پناه ببرند ، در آنجا چادر بزنند و درباره ادغام احتمالی دو شرکت به بحث بپردازند. این دو نفر در نقطه‏ای دوردست در دل جنگل‏های انبوه چادر زدند. ناگهان متوجه شدند که یک خرس قهوه‏ای رنگ در برابر آنها روی دو پای عقب خود ایستاده و خرناس می‏کشد.اولین رئیس به سرعت یک جفت کفش ورزشی از کیف دستی خود بیرون آورد. دومین رئیس گفت : «جناب ، شما نمی‏توانید از این خرس تند تر بدوید.» رئیس اول پاسخ داد : «شاید من نتوانم از این خرس تندتر بدوم ، ولی تردیدی ندارم که می‏توانم تندتر از شما بدوم!» این داستان تصویری از مفهوم مدیریت استراتژیک ارائه می‏کند.

مطالبی که در این قسمت از نظر می گذرد برداشتی از تازه ترین کتاب مینتزبرگ و همکاران او می باشد که «همراه با استراتژی: سفری هدایت کننده از میان جنگل مدیریت استراتژیک» نامیده شده است(Mintzberg, 1998, p.5).

در این کتاب ۴۰۶ صفحه ای مینتزبرگ و همکارانش، ابتدا سیری در مکاتب مختلف استراتژی نموده و پس از معرفی مکاتب مختلف و علل پیدایش هر یک و نیز کاربرد آنها به جمع بندی آنها پرداخته و استراتژی را به صورت ترکیبی از مکاتب مختلف مطرح و سپس تجزیه و تحلیل می نمایند.

پاورپوینت مکاتب مدیریت استراتژیک

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر