دانلود آخرین ویرایش کتاب ۵۰۴ لغت ضروری انگلیسی

دانلود آخرین ویرایش کتاب ۵۰۴ لغت ضروری انگلیسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,400 تومان

توضیحات فایل

دانلود آخرین ویرایش کتاب ۵۰۴ لغت ضروری انگلیسی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل آخرین ویرایش کتاب ۵۰۴ لغت ضروری انگلیسی و در قالب pdf و در ۲۰۹ صفحه تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود برای استفاده کاربران شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

در ادامه از جهات مختلف به دلایل این موضوع اشاره می کنم. اما قبلش توضیح بدم که چرا اصلا به چنین چیزی اشاره می کنم. متاسفانه هنوز هم خیلی از افراد نا آشنا به زبان انگلیسی رو می بینم که از ۵۰۴ برای یادگیری استفاده می کنند و خیلی از افراد مدعی رو می بینم که این کتاب رو به دیگران پیشنهاد می دن. سطح محبوبیت این کتاب اونقدر زیاد بود که ما خودمون هم کتاب رو در اپلیکیشن و وبسایت اضافه کردیم اما این اضافه کردن اصلا به معنای تائید ما نبود بلکه بیشتر برای کم کردن سیل درخواست های کاربران بود!

برای اینکه یه کتاب آموزشی رو بررسی کنید اول از همه باید توجه کنید که کتاب دقیقا قراره در کدوم قسمت از روند آموزشی به شما کمک کنه. کتاب ۵۰۴ به طور مشخص قرار تعدادی واژه جدید رو به شما آموزش بده. پس ما این کتاب رو تنها از نظر روشهاش در واژه آموزی بررسی می کنیم من کاری به آموزش های دیگه کتاب ندارم.

دانلود آخرین ویرایش کتاب ۵۰۴ لغت ضروری انگلیسی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر