کارآموزی آب و فاضلاب

کارآموزی آب و فاضلاب
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,400 تومان

توضیحات فایل

کارآموزی آب و فاضلاب

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل گزارش کارآموزی آب و فاضلاب در قالب ورد مشتمل بر ۴۸ صفحه قابل ویرایش تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر گزارش کارآموزی آب و فاضلاب:

کار آموزی آب و فاضلاب :برخورداری از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هر انسانی از حقوق مسلم و به عنوان ضروری ترین نیاز آنان به شمار می رود در این خصوص اقدامات چشمگیری بعد از انقلاب اسلامی به عمل آمده است ولی کافی و وافی نبوده است .

علاوه بر آن ادامه بهره برداری و حفاظت از سرمایه گذاری بعمل آمده و استفاده بهینه از پروژه ها همواره با مشکل ملموس مواجه بوده است به همین منظور و سایر ضرورتهای انکار ناپذیر قانون تشکیل شرکتهای آب و فاضلاب روستائی مشتمل بر ۵ ماده و ۴ تبصره در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال رسید ۱۳۷۴ به تصویب و به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده و اساسنامه شرکت نیز در سال ۱۳۷۶ به  تصویب هیئت محترم وزیران.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

چارت سازمانی ۶

موقعیت جغرافیایی استان یزد

آئین نامه ها و بخشنامه های امور مشترکین

شرکت آب و فاضلاب روستایی

مهمترین اهداف شرکت های آب و فاضلاب روستایی

اساسنامه شرکتهای سهامی آب و فاضلاب روستایی استان

آب بهای کابری خانگی

آبونمان آب و فاضلاب خانگی و غیرخانگی

شرح خدمات شرکت آب و فاضلاب روستائی استان یزد

خدمات الکترونیک

تصاویری از برنامه امور مشترکین سازمان آب و فاضلاب

کارآموزی آب و فاضلاب

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر