دانلود کارآموزی شهرداری

دانلود کارآموزی شهرداری
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,000 تومان

توضیحات فایل

دانلود کارآموزی شهرداری

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل گزارش کارآموزی شهرداری دزفول در قالب ورد و مشتمل بر۵۶ صفحه قابل ویرایش تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

دانلود گزارش کارآموزی شهرداری:

در طول دوره کارآموزی در شهرداری دزفول ، با سیستم های شبکه محلی، حقوق و دستمزد در ادارات دولتی و سیستم انبارداری در یک ارگان با تعداد کارکنان بالا و پر مخاطب آشنا شدم که مشروح آموخته هایم را در این دوره که شامل مواردی از قبیل نحوه فعالیت سیستم های نرم افزاری ، نحوه ذخیره و بازیابی اطلاعات ، امنیت در شبکه های داخلی و  مواردی دیگر از این قبیل بود.

شهرداری دزفول از قدیمی ترین شهرداری های کشور و اولین شهرداری استان خوزستان وپنجمین شهرداری کشور است و تأسیس آن سال ۱۲۹۹ ه.ش می باشد .

درجه این شهرداری ۱۰ و تعداد پرسنل آن به غیر از سازمان های وابسته قریب به ۱۰۰۰ نفر می باشد. شهرداری دزفول در حال حاضر دارای هشت سازمان و ۲ منطقه می باشد و سازمان های وابسته عبارتند از :

سازمان اتوبوسرانی دزفول و حومه، سازمان پارک ها و فضای سبز ، سازمان باغ بهشت، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ، سازمان خدمات موتوری، سازمان نوسازی و بهسازی ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، سازمان عمران شهرسازی .

دانلود کارآموزی شهرداری

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر