پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی تانگو

پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی تانگو
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,800 تومان

توضیحات فایل

پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی تانگو

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی تانگو مشتمل بر ۲۲ اسلاید تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصری از اسلاید های پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی تانگو:

در کنار تمامی این تضادها و پیچیدگی ها باید به یاد آورد که این مجموعه یکی از پیشرفته ترین آثار معماری و تکنولوژیک در سال اخیر است که قطعا در انتخاب دفتر moore ruble به عنوان بهترین دفتر معماری در سال ۲۰۰۶ از سوی انجمن AIA بی تاثیر نبوده است.

گشودگی حیاط مرکزی به سمت خیابان اصلی است دید به رود خانه از داخل حیاط مرکزی ممکن نمی باشد. در عوض نحوه قرار گیری واحد ها به شکلی است که تعداد زیادی از آنها در ۴ طبقه توسط پنجره های قدی و کشیده به منظر رودخانه اشراف دارند. ورودی مجموعه به سمت خیابان اصلی است که بامی کوتاه و سبز آنرا مشخص می کند.

فضا بازمرکزی مجموعه مرکب از مسیر ها با کف پوش های چوبی و با یک بیضی در مرکز است که محل نشیمن فضای بازی می باشد این فضا در شب توسط نوری که از باکس هایی شیشه ای می تابد روشن می شود.این مجموعه ۲۷ واحدی از سوییت ها و واحد های آپارتمانی یک و دو و ۳ خوابه تشکیل شده اغلب واحدها دوبلکس است.

پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی تانگو

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر