روشها و مدلهای برنامه ریزی شهری

روشها و مدلهای برنامه ریزی شهری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

روشها و مدلهای برنامه ریزی شهری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه روشها و مدلهای برنامه ریزی شهری مشتمل بر ۳۵ صفحه تهیه و تدوین و آماده دانلود گردیده است که در ذیل بخشی از متن اسلایهای فایل را مشاهده میفرمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

 

Related image

شرح مختصر پیرامون فایل روشها و مدلهای برنامه ریزی شهری:

با مروری بر تاریخچه علم جغرافیا متوجه می شویم که این علم در دهه های ا خیر از طریق بکارگیری روشهای آماری و مدلها و نرم افزارهای کامپیوتری و همچنین توجه به علوم پایه با تکیه بر استدلالهای علمی ،مسیر نوینی را برگزید که عموماً از آن به عنوان انقلاب کمی در جغرافیا یاد می کنند.

با پیدایش این پدیده،علم جغرافیا از حالت سنتی خود که متکی بر توصیف مستقل پدیده ها بود خارج شده بر سیستمی بودن و بین رشته ای بودن جغرافیا و نقش کاربردی آن در حل و فصل مسائل فضایی تاکید کرد و این راز ماندگاری و توسعه علم جغرافیا و علوم فضایی همچون شهرسازی می باشد.

با وقوع انقلاب کمی در نیمه آخر قرن بیستم در جغرافیا و وارد شدن ریاضیات و آمار و همچنین نرم افزارهای کامپیوتری کار مدل سازی و شکل گیری پارادایم ها و نظریه های فضایی جدید در علم جغرافیا رایج گردید.

در زمینه امور شهری نیز به سمت روش های آماری و کمی گرایش پیدا کرد.  برایان بری برای اولیع بار»با روش های کمی به تحلیل الگوهای سکونتگاهی پرداخت و با توجه به میزان جمعیت،موقع شهرها،شهرک ها،روستاها…..

روشها و مدلهای برنامه ریزی شهری

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر