مقاله آفرینش مکانهای جاذبه طبقه خلاق

مقاله آفرینش مکانهای جاذبه طبقه خلاق
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

محصول مورد نظر شامل مقاله آفرینش مکانهای جاذبه طبقه خلاق مشتمل بر۲۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که در ذیل بخشی از متن فایل را مشاهده میفرمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دریافت نمایید.

 Related image

مکانهای جاذبه طبقه خلاق:

بر اساس تحقیقات ریچارد فلوریدا، جذب و حفظ طبقه یا گروه خلاق – افرادی که طرحها یا راه حلهای نوآورانه ای را خلق و ارائه می کنند که در سطح وسیع قابل استفاده می باشد- از ملزومات اصلی توسعه و توفیق شهرهای رقیب در دوران جهانی شدن می باشد؛ این در حالیست که ایران و به ویژه تهران به دلیل دارا بودن یکی از بالاترین آمار مهاجرت افراد تحصیلکرده و ماهر به خارج از کشور و بازگشت اندکی از آنان به کشور نه تنها فاقد توان جذب گروه خلاق است، بلکه حتی قادر به حفظ طبقه خلاق ساکن خود نیز نمی باشد.

 

ساختار مقاله از دو بخش مطالعات اسنادی و مطالعه موردی تهران تشکیل شده است. در بخش یک، پیشینه نظری و پیشینه تجربی بررسی گردیده و از آنها اهداف و معیارهای جذب گروه خلاق و اهمیت نسبی معیارهای مکانی نسبت به معیارهای غیرمکانی به دست می آید. در بخش دو، پس از ارائه روش تحقیق، اهداف و معیارهای عام جذب گروه خلاق در شهر تهران مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته و از آنها اهداف و معیارهای خاص شهر تهران نتیجه گیری می شود. در نهایت نیز با استفاده از اهداف خاص، راهنمای طراحی شهری جذب گروه خلاق برای شهر تهران تدوین می گردد.

مقاله آفرینش مکانهای جاذبه طبقه خلاق

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس

باشید.

مطالعه بیشتر