پاورپوینت اجرای سیاست قیمت تضمینی

پاورپوینت اجرای سیاست قیمت تضمینی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,200 تومان

توضیحات فایل

پاورپوینت اجرای سیاست قیمت تضمینی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل پاورپوینت اجرای سیاست قیمت تضمینی  مشتمل بر ۱۸ اسلاید  با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫اجرای سیاست قیمت تضمینی‬‎

شرحی مختصر پیرامون پاورپوینت:

ماده ۳۳ : از تاریخ تصویب این قانون، علاوه بر اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی، در قالب بودجه‌های ‌سنواتی و اعتبار مصوب، سیاست قیمت‌تضمینی نیز برقرار می‌شود.

تولیدکنندگان محصولات‌کشاورزی می‌توانند محصولات خود را در بازار بورس تخصصی کالای کشاورزی عرضه نمایند. در صورت کاهش قیمت بورس نسبت به قیمت تضمینی اعلام‌شده از سوی دولت، مابه‌ التفاوت آن توسط دولت به تولیدکنندگان پرداخت می‌گردد.

وزارت جهادکشاورزی مکلف است هر ساله متناسب با شرایط تولید و بازار، محصولات تحت سیاست خرید و قیمت تضمینی را انتخاب و اعلام نماید. آیین‌نامه اجرائی این ماده حداکثر شش ماه پس از تصویب این قانون به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

نهاد مباشر پذیرش انبار:

معرفی مباشر پذیرش انبار به صورت رسمی و کتبی توسط وزارت جهاد کشاورزی به بورس جهت پذیرش انبارهای حائز شرایط استاندارد تعیین شده توسط بورس کالا معرفی و شناسایی انبارهای حائز شرایط استاندارد بورس کالا در شهرستان ها و اقدام برای پذیرش انها و ارایه تضامین لازم به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار تطبیق روزانه آمار سامانه ساتراپ با سامانه بورس و ارایه تاییدیه‏ای مبنی بر تطبیق آمار مذکور به بورس کالا جهت ایجاد امکان عرضه

پاورپوینت اجرای سیاست قیمت تضمینی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر