چکیده کتاب روانشناسی رشد لورابرک، ترجمه سید محمدی

چکیده کتاب روانشناسی رشد لورابرک، ترجمه سید محمدی
نوع فایل
pdf وppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل

چکیده کتاب روانشناسی رشد لورابرک، ترجمه سید محمدی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل چکیده کتاب روانشناسی رشد لورابرک، ترجمه سید محمدی در دو فایل جدا میباشد. فایل اول در قالب pdf و در ۸۴ صفحه با کیفیت عالی و فایل دوم در قالب پاورپوینت و در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش با کیفیت عالی آماده دانلود شده است.. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

رشد تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد که بر یکدیگر تاثیر می گذارند

تاثیرات مربوط به سن

رویدادهایی که قویاً با سن ارتباط دارند و بنابراین می توان پیش بینی کرد که چه موقعی اتفاق می افتند و چه مدت ادامه می یابند، تاثیرات مربوط به سن نامیده می شوند.

مثال:افراد مدت کوتاهی بعد از اولین سالگرد تولد خود راه میروند،در حدود ۱۲ تا ۱۴ سالگی بالغ می شوند.

تاثیرات مربوط به تاریخ

رشد عمیقاً تحت تاثیر نیرو هایی قرار دارد که منحصر به دوره ی تاریخی خاصی هستند.

تاثیرات مربوط به تاریخ توضیح می دهند که چرا افرادی که تقزیباً در یک دوره به دنیا آمدند،شباهتهایی با هم دارند که آنها را از کسانی که در دوره های دیگر به دنیا آمده اند متمایز می کنند.

مثال: بیماریهای همه گیر، جنگها ، دوره های رونق و رکود اقتصادی و …

تاثیرات غیر هنجاری

هنجاری یعنی معمولی یا عادی. تاثیرات مربوط به سن و مربوط به تاریخ هنجاری هستند زیرا هر یک بر تعداد زیادی از افراد به شیوه مشابه تاثیر می گذارند. تاثیرات غیر هنجاری رویداد های غیر عادی هستند_آنها برای یک یا چند نفر اتفاق می افتند و از جدول زمانبندی قابل پیش بینی تبعیت نمی کنند. درنتیجه آنها چند جهتی بودن رشد را افزایش می دهند.

چکیده کتاب روانشناسی رشد لورابرک، ترجمه سید محمدی

دوستان عزیز با خرید خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک (pdf+ppt)، پاورپوینت فصل اول و هفتم کتاب روانشناسی رشد لورا برک در حجم ۵۵ اسلاید و ۴۴ اسلاید را بصورت رایگان دریافت کنید.

مطالعه بیشتر