مقاله درباره عفونت

مقاله درباره عفونت
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل

مقاله درباره عفونت

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل مقاله درباره عفونت در قالب ورد و در ۳۰ صفحه قابل ویرایش با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصری از متن مقاله:

به ندرت اتفاق می‌افتد که میکروارگانیسم‌هایی که روزانه با افراد سالم تماس پیدا می‌کنند باعث بیماری شوند. اغلب آنها در طی چند ساعت توسط مکانیزمی غیر اختصاصی شناسایی و نابود می‌شوند. تنها در صورتی که ارگانیزم عفونی ، بتواند این خط را بشکند، پاسخ ایمنی اختصاصی به راه می‌افتد.

این پاسخ ایمنی ، بلافاصله بعد از وقوع عفونت وارد عمل می‌شود، اما ایمنی پایداری را ایجاد نمی‌کند چرا که برای گسترش پاسخ ایمنی نیاز به تمایز سلولها ایمنی خاص و تولید آنتی بادیهای خاص است و این نیاز به چند روز وقت دارد در طی این مدت خاطره اختصاصی ایمنی ایجاد شده و ایمنی پایدار در برابر عفونی ایجاد می‌شود.

از جمله بیماریهای عفونی سندرم نقص ایمنی (AIDS) می‌باشد که سیستم ایمنی بدن ، در برابر عامل عفونی نمی‌تواند مقاومت کند. در کشورهای در حال توسه شرایط غیر بهداشتی زندگی و سوء تغذیه نیز در ایجاد خسارات سنگین ناشی از بیماریهای عفونی ، که سالانه باعث مرگ بیش از ۱۰ میلیون نفر می‌شود، سهم عمده‌ای دارند. اغلب این مرگها در میان کودکانی رخ می‌دهد که از بیماریهای تنفسی و اسهال ناشی از ویروسها و باکتریهای رنج می‌برند.

مقاله درباره عفونت

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر