پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,850 تومان

توضیحات فایل

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل پاورپوینت بازاریابی ومدیریت بازار در ۲۸۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصری از متن اسلایدها:

بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخصهای مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می باشد. چرا که جوامع امروزی بیش از هر زمان دیگری از یک طرف با نیازها و بالاخص خواسته های روز افزون انسانها و از طرف دیگر با کمبود منابع مواجه بوده و مدیران باید با منابع محدود موجود جوابگوی خواسته های نامحدود افراد باشند.

بازاریابی دارای مفهوم خیلی گسترده بوده و همان طوری که پیتر دراکر بیان می کند از دیدگاه مشتریان, بازاریابی دربرگیرنده همه فعالیتهای یک سازمان است. بنابراین به جاست که به جای واژه بازاریابی از عبارت مدیریت بازار که دربرگیرنده کلیه فعالیتهای فوق است, استفاده گردد.

در این پاورپوینت دانشجویان با مفاهیم زیر آشنا میشوند.

-مفاهیم و تعاریف مدیریت بازار و جایگاه آن

-انواع بازار و محیط بازاریابی

-تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

-نیازها و رفتار خریداران

-اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش (آشنایی با مدلهای کمی و کیفی)

-اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

-برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه

-تحقیقات بازاریابی

-سیستمهای بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر