مقاله مقدمه ای بر مدیریت مالی و تجزیه و تحلیل

مقاله مقدمه ای بر مدیریت مالی و تجزیه و تحلیل
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

در این پست  مقاله مقدمه ای بر مدیریت مالی و تجزیه و تحلیل با فرمت ورد و در ۲۹ صفحه قابل ویرایش آماده دانلودشده است در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

 

توضیحات :

علم مالیه استفاده از اصول و مفاهیم اقتصادی در تصمیم گیری و حل مشکلات است. دایره علم مالیه می تواند به ۳ دسته طبقه بندی شود.مدیریت مالی شرکتها (Carporate finance) یا مدیریت مالی تجاری (business finance) اصولاً با تصمیم گیری های مالی در مسائل تجاری سرو کار دارد. تصمیمات مدیریت مالی شامل حفظ تراز نقدی، گسترش حسابها، بکار گیری سایر موسسات، قرض کردن از بانک و صدور سهام و اوراق بهادار است.

سرمایه گذاریها:

این بخش از علم مالیه بر روی وضعیت بازارهای مالی و تعیین قیمت اوراق بهادار تمرکز دراد.وظایف مدیران سرمایه گذاری ممکن است شامل قیمت گذاری بر سهام عادی، انتخاب اوراق بهادار برای وجوه بازنشستگی یا ارزیابی عملکرد اوراق دارایی می باشد.

نهادهای مالی:

این بخش از علم مالیه با بانک و سایر موسساتی که وظیفه جمع کردن منابع مالی و سایر مصرف کنندگان مالی را با هم در یکجا دارند را شامل می شود. برای مثال مدیر بانکی ممکن است تصمیماتی درباره دادن وام، حفظ تراز نقدی، تعیین مقدار بهره برای وامها  همچنین شیوه برخورد با مقررات بگیرد.

فهرست مطالب :

مقدمه

مدیریت مالی

تجزیه و تحلیل های مالی

انواع واحدهای تجاری

تک مالکیتی

شرکت تضامنی

شرکت های سهامی

اشکال دیگر واحدهای تجاری

شرکت های مشارکتی خاص

….

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر