اقدام پژوهی راه حل ها و راهکارهای اصلاح رفتارهای غیرمتعارف و نابهنجار دانش آموزان

اقدام پژوهی راه حل ها و راهکارهای  اصلاح رفتارهای غیرمتعارف و نابهنجار دانش آموزان
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,300 تومان

توضیحات فایل

اقدام پژوهی راه حل ها و راهکارهای اصلاح رفتارهای غیرمتعارف و نابهنجار دانش آموزان

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل اقدام پژوهی راه حل ها و راهکارهای اصلاح رفتارهای غیرمتعارف و نابهنجار دانش آموزان در ۲۸ صفحه با کیفیت عالی آماده دانلود شده است.در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصری از اسلاید:

 

پرخاشگری واکنش کلی نسبت به ناکامی است هرچند افراد همیشه پاسخهای پرخاشگرانه آشکار از خود نشان نمی دهند وآن ها را در وجود خود سرکوب می کنند. مثلا پسری که  به وسیله یکی از همکلاسان خود مورد اهانت قرار گرفته غالبا به طور فیزیکی به او حمله ور می شود.

وفحش وناسزا ، زدوخوردها ودعوا های حیاط مدرسه، خود نشانه هایی ازاین پرخاشگریهاست. گروهی از روانشناسان معتقدند که طبقات اجتماعی غیر مرفه جامعه ،بیشتر از طبقات متوسط ومرفه جامعه احساسا ت پرخاشگرانه خود را ابراز وآشکار می سازند. (نژاد, ۱۳۷۸) کارن هورنی روانشناس معروف معتقد است که سرکوب همه احساسات پرخاشگرانه وخصمانه  از نقطه نظر سلامت  روان بسیار بد وگاه خطر ناک است زیرا سرکوب چنین احساساتی سر انجام به  اضطراب و واکنشهای عصبی می انجامد  بنابراین پیشنهاد می کند که انسان باید گهگاه احساسات خصمانه خویش را ابراز کند  تااز شدت فشار درونی جلوگیری به عمل آید…

اقدام پژوهی راه حل ها و راهکارهای اصلاح رفتارهای غیرمتعارف و نابهنجار دانش آموزان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر