پاورپوینت برند گردشگری ورزشی

پاورپوینت برند گردشگری ورزشی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل

پاورپوینت برند گردشگری ورزشی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل پاورپوینت برند گردشگری ورزشی در ۲۰ اسلاید آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫برند گردشگری ورزشی‬‎

شرح مختصر از متن اسلاید:

جنگ امروز صنعت گردشگری متمرکز بر جاذبه ها و توانمندی های کشورها نیست بلکه روی برندهای این کشورها تمرکز دارد.

ارزش برند یک کشور، ارزشی احساسی است که با شنیدن نام آن کشور در مخاطب ایجاد می شود. بر اساس همین ارزش است که مردمان سرزمین های دیگر تصمیم به گردش یا سرمایه گذاری در کشور هدف را می گیرند.

به عنوان مثال هندوستان شعار سرزمین عجایب را برای خود انتخاب کرده و تایلند توانسته برند سرزمین لبخندها را به عنوان نمادی برای کشورش در ذهن گردشگرانش نامی آشنا معرفی کند و یکی از چندین شعار استرالیا را می توان سرزمین کانگورو ها دانست که هر کدام از این برندها امروزه در ذهن اکثر گردشگران فعال و غیر فعال شناخته شده هستند اما متاسفانه ایران با توجه به این همه امکانات و پتانسیل گردشگری هنوز برندی ملی و پرقدرت در ذهن گردشگران بین المللی ندارد و به چند نماد مثل سی وسه پل یا پاسارگاد بسنده کرده است.

امروزه درآمد های حاصل از توسعه ی صنعت گردشگری به یکی از اصلی ترین منابع اقتصادی کشور ها تبدیل شده است. رشد روز افزون سفر و تشابه خدمات ارائه شده به گردشگران در مقاصد گردشگری رقابت را در صنعت گردشگری دشوار نموده است.

اهمیت این موضوع باعث میشود که برند مقصد شکل گیرد و بالا رفتن ارزش برند مقصد باعث جذب گردشگر، سرمایه گذار وبرند های معروف شرکت های گردشگری می شود.

پاورپوینت برند گردشگری ورزشی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر