راهنمای دستگاه کالیبر پویا

راهنمای دستگاه کالیبر پویا
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,500 تومان

توضیحات فایل

راهنمای دستگاه کالیبر پویا

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل راهنمای دستگاه کالیبر پویا (چربی سنج بدن ) آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

قسمتی از متن فایل:

راهنمای دستگاه کالیپر دارای مشخصات استانداری است که برای اندازهگیری ضخامت لایه چربی زیر پوست ورزشکاران، بیماران چاق و همه مردم و در هر سنی بکار میرود. سادهترین روش تعیین درصد چربی بدن استفاده از دستگاه کالیپر است که با وجود ارزانی،کاربرد ساده و دوام زیاد دارای دقت بسیار بالایی است. علاوه بر امکان تعیین درصد چربی بدن میتوان انتشار چربی زیرپوستی را در نقاط مختلف بدن تعیین نمود. بایستی توجه داشت که اندازهگیری وزن بدن نمیتواند بیانگر واقعی مقدار چربی بدن باشد و لازمست از این دستگاه استفاده شود.

روش اندازهگیری ضخامت چین پوستی:

در موقعیت مناسب بایستید. انگشت نشانه را بر روی ماشه کالیپر قرار داده و قبضه دستگاه را در دست بگیرید. برای اندازهگیری صحیح از فرد بخواهید تا عضلات خود را شل کند. مطابق شکل زیر بایستی لایه پوست و بافت چربی زیرین را با دو انگشت از بافت عضله جدا کرده و ضخامت چین پوستی را بوسیله کالیپر اندازهگیری نمایید.

پس از گرفتن پوست با دو انگشت، دهانهکالیپر را ۵/۱-۱ سانتیمتر پایینتر از انگشتانتان قرار دهید. پس از فشرده شدن پوست توسط کالیپر ظرف ۱ تا ۲ ثانیه، ضخامت را اندازهگیری کنید. پس از چند ثانیه مجددا همان نقطه را اندازهگیری کنید تا از صحیح بودن اندازه- گیری مطمئن شوید و اگر تفاوت قابل ملاحظهای وجود داشت میانگین سه ضخامت را ثبت کنید.

راهنمای دستگاه کالیبر پویا

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر