پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال

پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال در ۶۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

قسمتهایی ار اسلاید:

تمرین فوتبال فعالیتی تناوبی است که رفتار بازیکنان و تیم ها دارای ماهیتی بسیارغیرقابل پیش بینی است.

– فوتبال ورزشی تناوبی شامل دوره های زمانی کوتاه حرکات شدید با دوره های استراحت فعال و غیر فعال در طول فعالیت ( ۹۰ دقیقه ) است.

– دوهای سرعت، دویدن های آرام، ضربه زدن ها، پرش ها، حرکات روبه پهلو وپشت، تکل ها، شتاب گیری ها،

– کاهش شتاب ها، تغییر جهت ها و راه رفتن ها اجزاء بازی فوتبال را تشکیل می دهند.

– lنیازهای جسمانی بازی به سطح مسابقه، روش بازی، پست بازی، مسئولیت‌ها و ویژگی‌های محیطی بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت است.

تحلیل حرکتی فوتبال

در مطالعات اولیه تصور بر این بود که مسافت پیموده شده در بازی می تواند مقدار کار و هزینه انرژی بازی فوتبال را بین کند. بر همین اساس طبقه بندی فعالیت ها عبارت بود از؛

– راه رفتن

– دویدن نرم یا تند راه رفتن

– دویدن آرام

– دویدن سریع

– …..

در مطالعات جدید حرکات به پشت و همراه باتوپ به این فعالیت ها افزوده شده اند. بازیکنان فوتبال به جز دروازه بانان هنگام مسابقه بین ۸ تا ۱۲ کیلومتر می پیمایند

به عبارت دیگر:

– بر حسب مسافت پیموده شده نسبت فعالیت کم شدت به شدید تقریبا“ ۲/۲ به ۱ است.

– بر حسب زمان این نسبت تقریبا“ ۷ به ۱ است که بیانگر سهم بالای انرژی هوازی است.

پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر