مقاله انواع تار عضلانی

مقاله انواع تار عضلانی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

مقاله انواع تار عضلانی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل مقاله انواع تارهای عضلانی رامیتوانید در فایل زیر با کیفیت خوب همراه با تصاویر زیبا در ۹ صفحه آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 تار عضلانی

تمام تارهای عضلانی به هم شبیه نیستند . یک عضله ی اسکلتی شامل تارهایی است که دارای سرعت کوتاه شدن و قدرت متفاوت هستند ، یعنی کند تنش یا نوع  I و تند تنش یا نوع   II . تارهای کندتنش وقتی تحریک می شوند ، تقریبا” ۱۱۰ میلی ثانیه طول می کشد تا به اوج تنش خود برسند ، از طرف دیگر تارهای تندتنش می توانند در مدت حدود ۵۰ میلی ثانیه به اوج تنش برسند. اگر چه استفاده از واژه های کند تنش و تند تنش هم چنان ادامه دارد ، اما در حال حاضر دانشمندان ترجیح می دهند که از واژه ی نوع I  و نوع  II استفاده کنند.

علیرغم این که فقط یک نوع از تارهای نوع I شناسایی شده است ، اما تارهای نوع  II را می توان باز هم تقسیم بندس کرد. دو نوع عمده ی تارهای نوع  II، تارهای تند تنش نوع a  و تارهای تندتنش نوع  x  هستند. تارهای نوع II  در انسان تقریبا” معادل تارهای نوع  II در حیوانات است.

مقاله انواع تار عضلانی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

– دریافت از طریق ایمیل

– دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

– واریز به حساب یا کارت به کارت

– پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یکنسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر