طرح درس کلی و روزانه والیبال

طرح درس کلی و روزانه والیبال
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,900 تومان

توضیحات فایل:

طرح درس کلی و روزانه والیبال

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل طرح درس کلی و روزانه والیبال در قالب فایل pdf و در ۷ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر

طرح درس کلی (طرح درس سالانه، ماھانه، ھفتگی، روزانه) والیبال را به صورت جدول بندی زیبا در طی جلسات مختلف در سال جاری تحصیلی برای انجام تمرینات والیبال در فایل زیر موجود میباشد. برای دریافت آن به قسمت زیرین مراجعه نمایید.

طرح درس چیست؟

کلیه اندیشه ها و مقدمه چینی ها و پیش بینی هایی که معلم قبل از رفتن به کلاس به عمل می آورد هرگاه بر روی کاغذ بیاید «طرح درس» نامیده می شود. معلم قبل از شروع سال تحصیلی در مورد کتابی که باید تدریس کند سوالاتی از خود می کند که پاسخ آنها را می توان طرح درس کلی یا سالانه نامید.

● برخی از این سوالات عبارتند از :

۱- حجم کتاب چقدر است؟
۲- این کتاب را باید چند جلسه در هفته تدریس کنم؟
۳- جمع کل جلسات در سال چقدر است؟ (با در نظر گرفتن ایام تعطیل و امتحانات)

۴- امکانات کمک آموزشی مدرسه در چه حدودی است؟

پس از مشخص شدن پاسخ سوالات بالا و با توجه به امتحاناتی که معلم علاوه بر امتحانات داخلی و آخر سال مدرسه ضروری می داند ، معلم کتاب را به تعداد جلسات درسی تقسیم می کند و به این وسیله طرح  درس کلی یا سالانه او مشخص می شود. همچنین معلم برای هر فصل کتاب نیز باید طرح درس معینی داشته باشد که مهمترین طرح درسهایی است که معلم با آن سروکار دارد.

طرح  درس کلی و روزانه والیبال

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر