فیزیولوژی قلب و دستگاه گردش خون

فیزیولوژی قلب و دستگاه گردش خون
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

فیزیولوژی قلب و دستگاه گردش خون

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل فیزیولوژی قلب و دستگاه گردش خون در ۵۰ صفحه در قالب PDF آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

فیزیولوژی قلب و دستگاه گردش خون:

فیزیولوژی دستگاه گردش خون وظیفه اصلی تهیه و تامین مواد الزم برای ادامه روند های زیستی تمام سلول ها بدن و دفع مواد زاید ناشی از متابولیسم سلولی را در مسیر های دفعی مناسب بر عهده دارد. دستگاه گردش خون از قلب و عروق تشکیل شده است.

قلب،عضوی عضالنی و تو خالی است که اندکی بزرگتر از مشت بسته انسان می باشد. قلب در درون قفسه صدری بین دنده های ٢ و ۵ به طور مورب قرار گرفته است که دو سوم آن در طرف چپ و یک سوم آن در طرفراست می باشد و به وسیله دنده ها ، جناغ سینه و کیسه ظریف محتوی مایع به نام آبشامه محافظت می شود. بطن ها عمالً حفره های پمپاژ یا تلمبه زن قلب هستند و خون را به از دهلیزهای مربوط به خود دریافت و آن را به داخل گردش ریوی و گردش بزرگ خون (دستگاهی )می فرستد.

فیزیولوژی قلب و دستگاه گردش خون

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر