پاورپوینت معرفی سیستم های ترمز در خودروها

پاورپوینت معرفی سیستم های ترمز در خودروها
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل

پاورپوینت معرفی سیستم های ترمز در خودروها

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت معرفی سیستم های ترمز در خودروها در ۲۵ اسلاید آماده دانلود شده است. قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 

Related image

 

 فهرست مطالب

هدف از ترمز ABS
طرز کار ترمز ABS
ترمزگیری صحیح با ABS
ویژگی ترمز ABS
مزایای سیستم ABS
معایب سیستم ABS
قطعات اصلی ترمز ABS
کنترل هیدرولیک
سنسور سرعت چرخش
سنسورهای فعال
سیستم ESP
هدف از سیستم ESP
عملکرد سیستم ESP
طرز کار ترمز ESP
معایب سیستم ترمز ESP
طرز کار ترمز EBD
سیستم ترمز EBD
سیستم ضد لغزش ASR

چکیده:

استفاده از سیستم‌های کمکی و سیستم های ترمز و همچنین تقویت کننده الکترونیکی و مکانیکی برای  هر چه بهتر کردن فعالیت ترمزها بر روی انواع خودروهای جدید به کار گرفته می‌شود. این سیستم‌ها با وارد آوردن اندک فشاری به پدال ترمز فعال شده و بهترین نتیجه را در اختیار راننده قرار می‌دهد. همه کسانی که تجربه ممتد رانندگی با اتومبیل به خصوص در جاده های خیس و لغزنده را دارند به خوبی می دانند که در این شرایط چقدر کنترل خودرو مشکل است و تا چه اندازه خطر سر خوردن و به خصوص هنگام ترمزهای ناگهانی وجود دارد که کمترین نتیجه آن پرتاب خودرو به بیرون جاده است. این جزوه به صورت فایل پاورپوینت به بررسی انواع سیستم های ترمز خودرو از جمله : ABS، EBDD و … می پردازد.

پاورپوینت معرفی سیستم های ترمز در خودروها

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر