گزارش کارآموزی در یک شرکت نرم افزاری

گزارش کارآموزی در یک شرکت نرم افزاری
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

گزارش کارآموزی در یک شرکت نرم افزاری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در یک شرکت نرم افزاری با فرمت ورد در ۳۵ صفحه آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شرح مختصر:

کارآموزی درس ۳ واحدی هست که در اخر ترم رشته های مختلف و اکثرا رشته های فنی اخذ میشود و دانشجو موظف خواهد بود در یک شرکت و یا اداره ای مناسب با رشته ی تحصیلی این دوره را بگذراند در این گزارش کارآموزی خلاصه ایی از عملکردکارآموز و جمعا در ۳۵ صفحه فایل ورد آماده شده است. کارآموز در یک شرکت نرم فزاری ، کار با مجموعه نرم افزاری Office ( فرانت پیج ، ورد، اکسل و …. ) و همچنین کار با ویندوز ، پرینتر و بخشهای مختلف آن را فرا میگیرد.

نرم افزارهای نظام جامع مالی

نرم افزارهای نظام جامع مالی برای کسب و کارهای متوسط تا کوچک طراحی شده است طراحی بسیار ساده و روان، سرعت عملکرد بسیار بالا، حداقل زمان استقرار، ابزارهای در دسترس به همراه مکانیزم های جذاب و ساده در اخذ گزارشات مدیریتی باعث میشود تا مدیران این صنایع با بکار گیری نیروی انسانی ماهر و غیر متخصص بتوانند چابکانه عملیات مالی را انجام دهند.

گزارش کارآموزی در یک شرکت نرم افزاری

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر