شناسایی منابع استرس قبل از انجام مسابقات کشتی

شناسایی منابع استرس قبل از انجام مسابقات کشتی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,500 تومان

توضیحات فایل:

شناسایی منابع استرس قبل از انجام مسابقات کشتی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل مقاله شناسایی منابع استرس قبل از انجام مسابقات کشتی در قالب pdf و در ۱۴ صفحه آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Gerelateerde afbeelding

شرح مختصر:

هدف از این پژوهش شناسایی منابع استرس قبل از انجام مسابقات کشتی فرنگی کشتی گیران تیم ملی بزرگسالان ایران بوده است.این پژوهش بصورت کیفی و باروش پدیده شناسی و مبتنی بر نمونه گیری هدف مند است.در این راستا با ۸ نفر از منتخبین دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی مصاحبه شده است.

طبق یافته‌های مصاحبه، منابع استرس مشارکت‌کنندگان، در قالب ۳ کد تبیینی تجارب، شرایط و چالش‌های آینده شناسایی گردید. نتایج نشان داد که تمام نیازها و خواسته‌هایی که ورزشکاران با آن مواجه‌ هستند، باید هنگام تهیه و اجرای مداخلات برای مدیریت استرس قبل از رقابت در نظر گرفته شوند.

در این متن میخواهیم با هم به بررسی منابع استرس بپردازیم. مقداری استرس برای هوشیار و مشغول نگه داشتن ما مفید و ضروری است.. اما ترس شدید یا طولانی میتواند بار سنگینی را بر منابع ذهنی ما وارد کنداس ترس به مرور زمان خلق ما را پایین می آورد، به توانایی ما در تجربه کردن لذت صدمه میزند، و به بدن آسیب می رساند. با اینکه استرس گاه و بیگاه ممکن است زیان بخش نباشد، اما سطح بالا و مستمر استرس روزانه می تواند سیستم ایمنی را ضعیف کند.

شناسایی منابع استرس قبل از انجام مسابقات کشتی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس

باشید.

 

مطالعه بیشتر