ضمیمه تربیت بدنی پایه چهارم

ضمیمه تربیت بدنی پایه چهارم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,570 تومان

توضیحات فایل:

ضمیمه تربیت بدنی پایه چهارم

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل ضمیمه کتاب تربیت بدنی دوره ابتدایی ویژه معلمان پایه چهارم در قالب pdf و در ۴۰ صفحه آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصر:

از سال تحصیلی ۹۲-۹۱ در راستای همسوسازی برنامه های درسی با برنامه درسی ملی و با هدف غنا بخشی به برنامه تربیت بدنی دوره ابتدایی، کتابهای ضمیمه راهنمای معلم تربیت بدنی درپایه های دوم و سوم، با رویکرد تربیتی و فرهنگی و با تأکید بر اجرای بازیها تألیف شد و در اختیار معلمان قرارگرفت.این روند در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ نیز استمرار پیدا کرد و کتاب ضمیمه تربیت بدنی ویژه معلمان پایه چهارم تألیف شد.

برنامه درس تربیت بدنی در پایه چهارم که در قالب کتاب راهنمای معلم از سال تحصیلی ۸۳-۸۲ دراختیار همکاران عزیز قرار گرفته است، به آموزش آمادگی جسمانی، مهارتهای مقدماتی فوتبال، والیبال،تنیس روی میز، ژیمناستیک، بهداشت و تغذیه و ایمنی در ورزش می پردازد. از اینرو، درکتاب ضمیمه تلاش شده است با معرفی نمونه بازیهای مرتبط با موضوعات معرفی شده در کتاب راهنمای معلم پایه چهارم، علاوه بر ایجاد تنوع در فعالیتهای آموزشی این درس، دانش آموزان با قرار گرفتن در صحنه های واقعی بازی با نکات برجسته اخلاقی و تربیتی همچون همکاری، مسئولیت پذیری، قانونمندی، احترام به دیگران، حفظ حقوق دیگران و… آشنا شوند.

امید است همکاران گرامی ضمن مطالعه و بهره مندی از محتوای ارائه شده در کتاب راهنمای معلم و بخش ضمیمه، نسبت به آموزشها، تمرینات و بازیهای ارائه شده در فضایی شاد و نشاط انگیز با تأکید بر نکات تربیتی و اخلاقی در دانش آموزان اهتمام ورزند.

ویژگی برنامه درس تربیت بدنی در پایه چهارم:

همه ما افراد بزرگسالی را دیده ایم که شکل پیشرفته برخی مهارتهای حرکتی

پایه همچون پرتاب کردن را به درستی نیاموخته اند.

به طور حتم، این افراد از فرصت کافی برای تمرین و کسب مهارت برخوردار

نبوده اند. از اینرو، برای انجام ورزش و فعالیت جسمانی در زندگی، نسبت به

دیگران، از تمایل و انگیزه کمتری هم برخوردارند.

مطالعه بیشتر