پروژه بکارگیری نرم افزارهای GIS در ارتقا ایمنی جاده ها

پروژه بکارگیری نرم افزارهای GIS در ارتقا ایمنی جاده ها
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,000 تومان

توضیحات فایل:

پروژه بکارگیری نرم افزارهای GIS در ارتقا ایمنی جاده ها

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه بکارگیری نرم افزارهای GIS در ارتقا ایمنی جاده ها در ۳۵۱ صفحه آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پروژه ارشد عمران بکارگیری نرم افزارهای GIS در ارتقا ایمنی جاده ها (مطالعه موردی بزرگراه کردستان تهران )

چکیده:

سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) به عنوان بهترین راه حل در زمینه تهیه و نگهداری و ارائه اطلاعات جغرافیایی شناخته شده است.

با توجه به اینکه داده های مکانی از عناصر بنیادی سیستم های اطلاعات جغرافیایی می باشند، به کارگیری GPS به عنوان ابزار موقعیت در سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) می تواند بسیار مؤثر و مفید واقع شود.

در این پژوهش سعی بر این است که با استفاده از  GIS و نرم افزارهای مربوط به آن تمهیداتی در جهت ایمنی هرچه بیشتر مسیرهای موجود و مسیرهای در دست احداث برداشته شود.

در سیستم اطلاعات جغرافیایی،اطلاعات بصورت مختصاتی (z وyوx) ذخیره میشود. به عبارت دیگر مختصات مکانی هر نقطه مخاطره آمیز و همچنین تصادفات را در اختیار قرار می دهد که با استفاده از آنها می توان لایه های مختلف اطلاعات را به صورت اطلاعات مکانی،نموداری،جدولی و یا نقشه ای تهیه کرد و همۀ لایه ها را به هم مرتبط ساخت .

پس از ایجاد لایه های اطلاعاتی متفاوت ، میتوان خروجی های متعددی را با توجه به نیاز از آن گرفت .در نتیجه مکان های پر خطر و پر تصادف در جاده ها و بزرگراههای برون شهری و درون شهری و عوامل مؤثر بر این تصادفات به آسانی تشخیص داده شده و تعیین می شوند.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود.

همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما د رتماس باشید.

مطالعه بیشتر