دانلود وزن استاندارد پیچ و مهره و واشر

دانلود وزن استاندارد پیچ و مهره و واشر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود وزن استاندارد پیچ و مهره و واشر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل pdf وزن استاندارد پیچ و مهره و واشر تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Related image

شرح مختصر:

در این مجموعه وزن پیچ و مهره‌های استاندارد که بیشترین کاربرد را در صنعت دارند آورده شده است.

بازرگانی پیچ و مهره سوپر پارت با بیش از ۲۰ سال تجربه در تهیه، تولید و فروش پیچ و مهره های صنعتی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ شروع نموده است. پیچ و مهره سوپر پارت  با در اختیار داشتن منابع وسیع داخلی و خارجی، پرسنل کار آمد ، سیستم های مکانیزه خرید، فروش، انبارداری و…، بسته بندی مرغوب، تدارکات به موقع، گواهی اطمینان مرغوبیت کالا و همکاری با شرکت های بازرسی معتبر به شما در بهبود روند تولید صنعتی اطمینان خاطر خواهد بخشید و نیاز شما را در خرید پیچ و مهره های صنعتی تامین مینماید . 

محصولات این واحد شامل انواع پیچ و مهره فولادی، پیچ و مهره آهنی، پیچ و مهره خشکه، پیچ های شش گوش، پیچ آلن، پیچ دو سر رزوه، پیچ تمام رزوه، انکر بولت، انواع مهره و واشر و همچنین  پیچ و مهره های خاص مطابق نقشه مورد استفاده در صنایع گوناگون با استاندارد های جهانی پیچ و مهره و واشر با مقاومت کششی بالا جهت سازه های ساختمانی، پلهای فلزی، برجهای انتقال نیرو، برجهای مخابراتی و همچنین انواع پیچ و مهره استیل، پیچ و مهره گالوانیزه گرم، پیچ و مهره الکترو گالوانیزه ،پیچ و مهره تفلون ، پیچ و مهره داکرومات و… جهت کاربرد در انواع شرایط محیطی می باشد 

دانلود وزن استاندارد پیچ و مهره و واشر

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دا نلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر