طرح توجیهی تولید شیشه سکوریت

طرح توجیهی تولید شیشه سکوریت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

طرح توجیهی تولید شیشه سکوریت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل طرح توجیهی تولید شیشه سکوریت در قالب pdf و در ۱۵ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه طرح طرح توجیهی تولید شیشه سکوریت

موضوع طرح : تولید شیشه سکوریت
نوع تولیدات وظرفیت : شیشه سکوریت با ظرفیت ۱۲۰۰۰ متر مربع
تعداد شاغلین : ۲۷
مشخصات سرمایه گذاری طرح (ارقام به میلیون ریال)
سرمایه گذاری کل طرح : ۴۱۳۰
سرمایه گذاری ثابت : ۳۷۰۰
سرمایه در گردش : ۲۹۰
در آمد سالیانه: ۴۳۲۰
سود ویژه : ۱۱۹۳
دوره بازگشت سرمایه : ۳۸ ماه
نرخ باز دهی سرمایه : ۳۲

شیشه سازی در ایران تاریخی بس کهن دارد .قدیمی ترین اشیاء ظروف شیشه ای ایرانی مربوط به اقوام ایلامی می باشد که تاریخ ساختن آن به ۳۵۰۰سال قبل می رسد .ایلامیها برای مهرهای تزئینی و گردن بند از این ماده استفاده می کردند .

از ابتکارات این قوم بکاربردن شیشه جهت پنجره می باشدکه با ترکیبی آن را می ساختند .شیشه سازی تقریبا” در یک زمان واحد در چندنقطه از جهان متداول گشت شاید شیشه ای را در نقطه ای ساختند و به مناطق مختلف جهان برده اند چون از نظر خمیر و تراش و نقش و رنگ شباهت بسیار دارند.

صنعت شیشه سازی در ایران و جهان بعد از اسلام ترقی زیادی کرده است ظروف شیشه ای اوایل دوره اسلامی را بطری قوری گلدان فنجان و وسایلی تشکیل می داد که برای رفع حوائج زندگی و حفظ روغنهای خوشبو و داروها بکار میرفته است .

تعداد زیادی از این اشیاء به اندازه های مختلف و رنگهای گوناگون کشف گردیدهاست .بعد از اینکه اسلام در ایران رواج یافت ساختن شیشه های رنگین در ایران متداول شد پس از این دوره شکوفائی در دوره مغول رونق صنعت شیشه سازی از میان رفت و در عوض در این عهد سفالگری رونق گرفت .

مطالعه بیشتر