دانلود پروژه مفاهیم حفاظتی میکروگرید

دانلود پروژه مفاهیم حفاظتی میکروگرید
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
13,900 تومان

 توضیحات فایل:

دانلود پروژه مفاهیم حفاظتی میکروگرید

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل پروژه مفاهیم حفاظتی میکروگرید آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫میکروگرید‬‎

 

شرح مختصر:

میکروگرید شامل بار‌های الکتریکی/گرمایی و منابع کوچک می‌باشد که در سطح توزیع به صورت واحد کنترل‌شونده منفرد قرار گرفته‌ است. میکروگرید نباید به عنوان شبکه‌های توزیع با تولید محلی اضافی در نظر گرفته شوند. در یک میکروگرید، منابع کوچک قادر به تامین همه بار‌های محلی می‌باشند. میکروگرید هم به صورت سنکرون با شبکه (حالت اتصال به شبکه) و هم به صورت خودکار مجزا (حالت مجزا) می‌تواند عمل نماید. فلسفه کارکرد میکروگرید این است که در شرایط عادی در حالت اتصال به شبکه باقی بماند و در صورت بروز هر گونه اغتشاش، از نقطه کوپلینگ مشترک (PCC)، از شبکه جدا شده و به صورت یک جزیره به کارکرد خود (بدون قطعی) ادامه دهد. شکل ۱-۵ سیستم حفاظتی را برای یک میکروگرید معمول نشان می‌دهد.

این فصل دو موضوع حفاظتی اساسی را در ارتباط با عملکرد پایدار میکروگرید در شرایط بروز هر گونه اغتشاش، بررسی می‌کند.

 

دانلود پروژه مفاهیم حفاظتی میکروگرید

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر