پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مسجد ایاصوفیه استانبول

پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مسجد ایاصوفیه استانبول
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مسجد ایاصوفیه استانبول

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مسجد ایاصوفیه استانبول در ۶۰ اسلاید آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مسجد ایاصوفیه استانبول

فرمت : POWERPOINT (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید : ۶۰ اسلاید فارسی قابل ویرایش

شرح مختصر:

این فایل شامل پاورپوینت بررسی معماری مسجد ایا صوفیه استانبول می باشد که به صورت کامل به بررسی معماری این مسجد مشهور با تصاویر بی نظیر و توضیحات تکمیلی می پردازد و با تخفیف ویژه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

شایان ذکر است در این پروژه پاورپوینت ایاصوفیه به عنوان «کلیسا» ، «مسجد» ، «موزه» در قسمتهای مختلفی مورد برسی قرار گرفته است.

ایاصوفیه یا حاجیاسوفیا (یونانی: Ἁγία Σοφία) کلیسای مسیحیت شرق بود که در دوره امپراتوری بیزانس به سال ۵۳۲ میلادی بنا به دستور امپراتور کنستانتین اول ساخته شد. و بعد در قرن ۶ میلادی توسط جاستنیانوس مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. برای بازسازی بنا دو معمار به نام‌های ایسیدوروس (از میلتوس یا سوکلی فعلی) و آنتییوس (از تراللس یا آیدنلی فعلی) ماموریت یافتند……

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر