دانلود کامل ترین فایل نقشه GIS منطقه ۶ تهران

دانلود کامل ترین فایل نقشه GIS منطقه ۶ تهران
نوع فایل
شیپ فایل
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کامل ترین فایل نقشه GIS منطقه ۶ تهران

کاربران و مهندسین گرامی در این بخش نقشه GIS کامل منطقه ۶ تهران را همراه با شیپ فایلهای مختلف و کاربردی برای دانلود قرار داده ایم.در ذیل مشخصات کامل شیپ فایلها و همچنین فایلهای MXD تهیه شده از آنها آورده شده است.

نقشه GIS منطقه 6 تهران

 شرح مختصر:

منطقه ۶ یکی از ۲۲ منطقه تهران است که از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود.
این منطقه با مساحتی معادل ۴۵/۲۱۳۸ هکتار حدود ۳/۲ درصد از سطح شهر تهران را شامل می‌گردد. این منطقه شامل ۶ ناحیه و ۱۸ محله می‌باشد.. خوابگاههای دانشجویی در منطقه ۶ تهران، بافت جمعیتی و اجتماعی این منطقه را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. جمعیت این منطقه براساس سرشماری سال ۱۳۹۰ ایران، ۲۲۹٬۹۸۰ نفر (۷۳٬۲۱۲ خانوار) شامل ۱۱۰٬۷۵۱ مرد و ۱۱۹٬۲۲۹ زن می‌باشد.

از مهمترین محله‌های واقع در این منطقه می‌توان به محله‌های نصرت، کشاورز، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، کریم خان، ساعی و آرژانتین اشاره کرد. بافت این منطقه بیشتر از بخش‌های اداری و تجاری تشکیل شده و به همین جهت این منطقه از دیرباز به عنوان یکی از مناطق درآمدزای تهران به حساب می‌آید. از مهم ترین اماکن و پارکها این منطقه می‌توان به پارک لاله، پارک ساعی، پارک نظامی گنجوی، کلیسای حضرت مریم، موزه هنرهای معاصر، سینماهای عصرجدید، فلسطین، سپیده، بهمن، استقلال و آفریقا همچنین دانشگاه صنعتی امیر کبیر دانشگاه تهران و… اشاره کرد.

 

شیپ فایل های نقشه GIS منطقه ۶ تهران:

منطقه های تهران

منطقه ۶ و محدوده آن

محدوده های اطراف منطقه

بلوک بندی منطقه ۶

کاربری اراضی منطقه ۶

منطقه بندی اراضی منطقه ۶

جاده ها، تونل ها، پل ها، مسیرهای مترو

پروژه های تعریف شده در منطقه

رفیوژها

ایستگاه های مترو

بافت فرسوده

نقشه قطعه بندی کامل منطقه ۶ به همراه اطلاعاتی از جمله کاربری زمین، طبقه، کیفیت، قدمت، مصالح، سطح اشغال، زیربنا، تراکم، مساحت هر یک از قطعات

فایل های MXD تولید شده از شیپ فایل های نقشه GIS منطقه ۶

نقشه کاربری وضع موجود

نقشه شبکه دسترسی

نقشه پهنه بندی استفاده از زمین

نقشه انواع بافت فرسوده

نقشه کاربری های مهم و مراکز خدماتی

با استفاده از شیپ فایل های موجود می توانید نقشه های دیگری نیز برای این منطقه تولید نمایید.

مطالعه بیشتر