انواع ترک ساختمانی برای درس تعمیر و نگهداری ساختمان

انواع ترک ساختمانی برای درس تعمیر و نگهداری ساختمان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3m
نویسنده
دسته بندی
7,000 تومان

توضیحات فایل:

انواع ترک ساختمانی برای درس تعمیر و نگهداری ساختمان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل انواع ترک ساختمانی برای درس تعمیر و نگهداری ساختمان در قالب پاورپوینت و در ۲۸ اسلاید آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫پاورپوینت انواع ترک ساختمانی برای درس تعمیر و نگهداری ساختمان‬‎

شرح مختصر:

پاورپوینت انواع ترک در ساختمان شامل ۳۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

مقدمه:

افت پی بر اثر عواملی همچون رطوبت و فشارهای وارده از طبقات ، بی مقاومتی خاک و عملکردهای آن پیش می آید . همچنین نوع مصالح مصرفی و اجرای غیرفنی ، سبب نشستهای پی می شود . در مجموع ، بر اثر حرکات زمین ، اسکلت بنا حرکت می کند و شکستهای مختلف که شامل ترکهای عمیق و یا معمولی و در مواردی به شکل مویی است ، نمایان می شود.

مبحث تعمیر و نگهداری در ساختمان مدتهاست در سراسر جهان بویژه در کشورها ی توسعه یافته مورد توجه قرار گرفته است. با اینکه اهمیت این بخش از صنعت و تکنولوژی ساختمان از سوی محافل علمی و تحقیقاتی معتبر جهان بدست می آید، متاسفانه در بعد کاربردی و علمی آنگونه که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است .برای جلب توجه بیشتر، دست اندرکاران امر ساختمان به این مسئله مهم در اواخر دهه ۱۹۷۰ شورای جهانی اسناد و مدارک و تحقیقات ساختمان توجه به ارتقای کیفیت تخصصی در امر مدیریت تعمیر و نگهداری ساختمان را در دستور کار خود قرار داد و کمیسیون را نیز به مطالعه روشهای گسترش بکارگیری یافته های علمی تخصیص داد…

فهرست:

۱- مقدمه ترک ها

۲- انواع ترک ها

۳- حالت های ترک

۴- روش های تعمیر ترک

۵- ترک در نعل درگاه ها و پیوند های عمیق ترک

۶- رفع ترک اطراف ستونهای فلزی

۷- نتیجه گیری کلی ایجاد ترک ها

………….

مطالعه بیشتر