دانلود مدل سه بعدی تخت جمشید – مدل اصلی و واقعی

دانلود مدل سه بعدی تخت جمشید – مدل اصلی و واقعی
نوع فایل
skp
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود مدل سه بعدی تخت جمشید – مدل اصلی و واقعی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود مدل سه بعدی تخت جمشید – مدل اصلی و واقعی را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این مدل سه بعدی بسیار کمیاب است و نمیتونید براحتی بخرید ولی ما این دو فایل سه بعدی را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار داده ایم. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

در این فایل زیب برای شما دو فایل جداگانه گنجانده ایم که یکی مدل شماتیک و کارتونی تخت جمشید است و دیگری مدل اصلی و واقعی

این نوع ستون در بسیاری از کاخ ها و به منظور شکوه و زیبایی مجموعه تخت جمشید کاربرد فراوانی داشته. این محصول دارای قسمتهای اصلی پایه – ستون و قسمت زیرین سرستون بوده و قابل ویرایش می باشد .

دانلود مدل سه بعدی تخت جمشید – مدل اصلی و واقعی در محیط اسکچاب

قابل ویرایش و با مقیاس دقیق و اصلی

طراحی شده در گوگل اسکچاب ۰۸ با بسوند .skp

تست شده و سالم

قابل استفاده برای مهندسین دانشجو ها و استاد دانشگاه ها

حجم فایل زیب ۹ مگابایت

دانلود مدل سه بعدی تخت جمشید

تخت جمشید

یا پارسه (یا پرسپولیس) نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که طی سالیان پیوسته، پایتخت باشکوه و تشریفاتیِ پادشاهی ایران در زمان امپراتوری هخامنشیان بوده‌ است.

در این شهر باستانی کاخی به نام تخت جمشید وجود دارد که در دوران زمامداری داریوش بزرگ، خشایارشا و اردشیر اول بنا شده‌ است و به مدت حدود ۲۰۰ سال آباد بوده‌ است.

در نخستین روز سال نو گروه‌های زیادی از کشورهای گوناگون به نمایندگی از ساتراپی‌ها یا استانداری‌ها با پیشکش‌هایی متنوع در تخت جمشید جمع می‌شدند و هدایای خود را به شاه پیشکش می‌کردند.
در سال ۵۱۸ پیش از میلاد بنای تخت جمشید به عنوان پایتخت جدید هخامنشیان در پارسه آغاز گردید.

بنیانگذار تخت جمشید داریوش بزرگ بود، البته پس از او پسرش خشایارشا و نوه‌اش اردشیر یکم با گسترش این مجموعه به گسترش آن افزودند.

بسیاری از آگاهی‌های موجود که در مورد پیشینه هخامنشیان و فرهنگ آنها در دسترس است به خاطر سنگ‌ نبشته‌ها و فلز نوشته‌هایی است که در این کاخ‌ها و بر روی دیواره‌ها و لوحه‌ها آن حکاکی شده‌ است.

مطالعه بیشتر