اسلاید الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی

اسلاید الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

اسلاید الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی در ۲۵ اسلاید بسیار زیبا آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی یا SSA – Social Spider Algorithm یا SSO یک الگوریتم بهینه سازی نوین است که در سال ۲۰۱۵ توسط شخصی به نام جیمیز ارائه شده است. در طی سال های متعدی، عنکبوت در هوش مصنوعی، موضوع تحقیقاتی بسیاری از پژوهشگران در مقایسه با دیگر حیوانات بوده است. می توان رفتار جستجوگر عنکبوت اجتماعی را، حرکت همگانی آنها به سوی منبع غذایی عنوان کرد.

در وب، عنکبوت ارتعاشات منتشر شده را به منظور مشخص کردن مسیر بالقوه منبع غذایی، دریافت و تحلیل می نماید. به جهت بهینه سازی در فضای جستجو به روش SSO یا SSA ، این رفتار طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. فضای جستجو مسئله بهینه سازی در SSA ، وب چند بعدی عنکبوت در نظر گرفته می شود.

زمانی که یک عنکبوت بخواهد به طرف یک موقعیت جدید حرکت کند، از حرک خود ارتعاشی تولید خواهد شد که در کل وب انتشار پیدا می کند. هر یک لرزش های عنکبوت، شامل اطلاعاتی از یک عنکبوت می باشد و دیگران نیز می توانند این اطلاعات ارتعاش را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که فایل ترجمه شده فارسی این فایل را میتوانید ازهمین سایت دریافت نمایید.برای دریافت ترجمه فارسی آن لطفا اینجا کلیک کنید.

اسلاید الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر