تحقیق کامل در مورد تصفیه خانه فاضلاب اصفهان

تحقیق کامل در مورد تصفیه خانه فاضلاب اصفهان
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

تحقیق کامل در مورد تصفیه خانه فاضلاب اصفهان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تحقیق کامل در مورد تصفیه خانه فاضلاب اصفهان در قالب ورد ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) در ۲۴ صفحه  آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شرح مختصر تحقیق کامل در مورد تصفیه خانه فاضلاب اصفهان

۱- بازدید تصفیه خانه فاضلاب اصفهان
۲- بازدید تصفیه خانه آب اصفهان
۳- بازدید کارخانه نیرو کلر
۴- کلر زنی
تصفیه خانه فاضلاب اصفهان

مشخصات تصفیه خانه :

سیستم تصفیه خانه تصفیه بیولوژیکی لجن فعال است. تصفیه لجن از نوع بی هوازی می باشد. پساب خروجی مطابق اعلام محیط زیست وارد رودخانه ی زاینده رود می شود و در
زمین های کشاورزی از آن استفاده می گردد .
فاضلاب قسمت جنوبی اصفهان و فاضلاب ایستگاه پمپاژ خیابان بزرگمهر و خیابان قسمت جنوبی احمد آباد ، سروش ، ولیعصر و جی به این تصفیه خانه انتقال می یابد و حداکثر زمانی که طول می کشد تا فاضلاب وارد تصفیه خانه شود ۵/۳ تا ۴ ساعت است.

مشخصات کل تصفیه خانه در زیر ذکر گردیده است :

تصفیه خانه ی فاضلاب جنوب اصفهان ( شماره یک )
ظرفیت اسمی : ۰۰۰/۸۹۰ نفر
روش تصفیه : روش بیولوژیکی
تعداد فازها : ۳ فاز
فاز اول : صافی چکیده ظرفیت ۰۰۰/۹۰ نفر
سال بهره برداری : ۱۳۴۶
فاز دوم : لجن فعال ظرفیت ۰۰۰/۴۰۰ نفر
سال بهره برداری : ۱۳۶۲
فاز سوم : لجن فعال ظرفیت ۰۰۰/۴۰۰ نفر
سال بهره برداری : ۱۳۶۶
محل تصفیه پساب : زاینده رود

قسمت ورودی تصفیه خانه :

لوله ی ورود یک لوله ی با مقطع دایره ای با قطر mm 1600 می باشد. بسته به طراحی و شیب لوله های انتقال فاضلاب از شهر به تصفیه خانه ، لوله ی ورودی به تصفیه خانه ممکن است چند متر زیرزمین باشد که ابتدا باید فاضلاب به سطح زمین انتقال یابد و سپس عملیات تصفیه با جریان ثقلی آب صورت گیرد. بویی که در قسمت ورودی تصفیه خانه به مشام می رسد بوی تخم مرغ گندیده و ناشی از گاز H2S می باشد که در طی مسیر در لوله جمع شده است .
پمپ های هلزونی :
حمل و انتقال فاضلاب به سطح توسط این پمپ ها صورت می گیرد. نام های دیگر این پمپ ارشمیدسی ، اسکرول پمپ یا پمپ مارپیچ است . مزیت این پمپ این است که هرگونه آشغالی را از خود عبور می دهد .
……………………

مطالعه بیشتر