دانلود ویژه جزوه ابزار دقیق پزشکی ، جزوه بیواینسترومنت

دانلود ویژه جزوه ابزار دقیق پزشکی ، جزوه بیواینسترومنت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

شرح مختصر:

دانلود ویژه جزوه ابزار دقیق پزشکی ، جزوه بیواینسترومنت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه ابزار دقیق پزشکی ، جزوه بیواینسترومنت در  ۱۶۴ صفحه شامل مطالب مهم درس را آماده دانلود برای دانشجویان کرده ایم. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 

مهندسی پزشکی:

رشته ای که پلی برقرار کرده است بین علم پزشکی و مهندسی برق و الکترونیک و در دوران اخیر باعث شده است که در علم پزشکی پیشرفت های بزرگی داشته باشیم. درس ابزار دقیق پزشکی نیز یکی از دروس بسیار مهم این رشته می باشد و در اکثر دانشگاه های دنیا خصوصا دانشگاه های بزرگ ایران مثل تهران، کتاب Medical Instrumentation : Application and Design به عنوان مرجع اصلی این درس معرفی می شود. نویسنده این کتاب John Webster می باشد و از اساتید به نام دنیا در این رشته می باشد.

تا قبل از قرن بیستم میلادی تشخیص و درمان در زمان بیماری بر اساس بررسی حالات بیمار، مطالعه سندرم‌ها و عارضه‌های مربوط و ارائه مجموع‌های از روش‌های شناخته شده مبتنی بر تجویز دارو یا اعمال برخی عمل‌های جراحی صورت می‌گرفت. اما در اوایل قرن بیستم و در اوج آن در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ مفهوم جدیدی در پزشکی مطرح گردید. بر این اساس، ساختار بدن انسان به مشابه یک نظام بسیار هماهنگ مهندسی فرض و بیماری به عنوان عامل بی‌نظمی در این ساختار مطرح گردید. به این ترتیب دانشی به عنوان مهندسی پزشکی بنیان‌گذاری شد.

جزوه ابزار دقیق پزشکی ، جزوه بیواینسترومنت

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر