کاملترین فایل گزارش کارآموزی طراحی و چاپ دیجیتال و مالتی مدیا

کاملترین فایل گزارش کارآموزی طراحی و چاپ دیجیتال و مالتی مدیا
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

کاملترین فایل گزارش کارآموزی طراحی و چاپ دیجیتال و مالتی مدیا

دانش پژوهان گرامی و دانش جویان ارجمند در این قسمت گزارش کارآموزی طراحی و چاپ دیجیتال و مالتی مدیا در قالب ورد و در ۶۰ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر طراحی و چاپ دیجیتال و مالتی مدیا

در قالب ورد (word) و قابل ویرایش به صورت کامل بهترین و کاملترین نمونه موجود

فهرست مطالب کاملترین فایل گزارش کارآموزی طراحی و چاپ دیجیتال و مالتی مدیا

فصل اول :

آشنایی کلی با مکان کارآموزی

شرح مختصری از فرایند تولید

فصل دوم :

ارزیابی بخش های مرتبط با رشته کامپیوتر

بررسی شرح وظایف

فصل سوم :

آزمون آموخته ها و نتایج و پیشنهادات

انواع دستگاه های چاپ و زیراکس

آشنایی با نرم افزار فلش

مقدمه

فصل اول : آشنایی کلی با مکان کارآموزی

دفتر فنی صدرا واقع در شهر اصفهان می باشد . این دفتر فعالیت خود را در ضمینه طراحی و چاپ از سال ۱۳۸۳ آغاز نموده که در این سالها نام خوبی از خود به جای گذاشته است.این با مدیریت جناب آقای مهندس مهران امین صدری اداره می شود که از تجربه کافی در این ضمینه برخودار است . کارمندان این شرکت تحت چهار عنوان با این مجموعه همکاری می کنند .

۱- گروه گرافیست : این گروه کار طراحی را به عهده دارند . این گروه از مهارت کافی در نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ و کرل و … برخوردارند . طرح های سفارشی را در این نرم افزار ها با سلیقه و زیبایی هر چه بهتر پیاده سازی می کنند .

۲- گروه فنی و خدماتی : این گروه کار با دستگاه های چاپ و زیراکس و … را عهده دارند. این گروه طرح ها طراحی شده توسط گرافیست را برای چاپ آماده کرده و طرح ها را از نظر اندازه ، رنگ ، نوع کاغذ و … آماده می سازند و به دستگاه چاپ می دهند. این گروه اطلاعات کافی در زمینه دستگاه های چاپ دیجیتال و زیراکس و … را دارند و مهارت استفاده از این دستگاه ها را دارا می باشند .

…………………….

مطالعه بیشتر