منابع درسی برای کنکور ارشد مهندسی مکانیک+هدیه ویژه

منابع درسی برای کنکور ارشد مهندسی مکانیک+هدیه ویژه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان

توضیحات فایل:

منابع درسی برای کنکور ارشد مهندسی مکانیک+هدیه ویژه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل منابع درسی برای کنکور ارشد مهندسی مکانیک  آماده دانلود شده و  در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

مجموعه پیش رو شامل خلاصه از ۹ درس اصلی از دروس مهندسی مکانیک می باشد. اکثر فصول حداکثر در نیم تا یک صفحه دفتر خلاصه شده و به این دلیل که اکثرا خلاصه ها پس از تست زنی گرد آوری شده اند فقط قسمت ها و فصل های سوال نیز خلاصه شده و سایر قسمت های کم بازده حذف شده اند.

قسمت های زیادی از کتب مکانیک هستند که به ندرت از آن ها سوال طرح می شود خواندن خلاصه هر فصل پیش از مطالعه درس نامه می تواند به داوطلب نشان دهد که کدام قسمت ها نیاز به تمرکز و وقت گذاری بیشتری دارند و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی داوطلب می شود.لازم به ذکر است که خلاصه دست نویس بوده و از این نظر دارای کیفیت متوسط می باشد.

خلاصه شامل دروس زیر می باشد: (سیستم فصل بندی بر اساس منبع درج شده در جلوی هر کتاب است)

مکانیک سیالات

استفاده از مکانیک سیالات راهیان ارشد نوشته دکتر بهزاد خداکرمیترمودینامیک ۱، استفاده از ترمودینامیک ۱ راهیان ارشد نوشته دکتر بهزاد خداکرمی

ترمودینامیک ۲

استفاده از ترمودینامیک ۱ راهیان ارشد نوشته حسن فروزانی

انتقال حرارت

استفاده از انتقال حرارت راهیان ارشد نوشته دکتر بهزاد خداکرمی

استاتیک

استفاده از استاتیک پوران پژوهش نوشته دکتر محمد حسن نائی

مقاومت

استفاده از مقاومت مصالح پوران پروهش نوشته دکتر محمد حسن نائی

طراحی اجزا

استفاده از طراحی اجزا مدرسان شریف نوشته دکتر جمال تیمورنژاد، مهندس مهرداد خلیلی

دینامیک

استفاده از دینامیک راهیان ارشد نوشته روح اله حسینی، حمزه صالحی‌پور

دینامیک ماشین

استفاده از دینامیک ماشین مدرسان شریف نوشته دکتر مجتبی کبیریان، مهندس مهدی خرم ارتعاشات، استفاده از ارتعاشات راهیان ارشد نوشته حمزه صالحی پور – روح اله حسینی

هدیه ویژه:

خلاصه درس مکانیک سیالات از موسسه پارسه (۶۶ صفحه) را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم.

مطالعه بیشتر