دانلود حل المسائل کتاب ترافیک مک شین

دانلود حل المسائل کتاب ترافیک مک شین
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود حل المسائل کتاب ترافیک مک شین

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل حل المسائل کتاب ترافیک مک شین در قالب PDF و در ۳۶ صفحه با کیفیت عالی بهمراه هدیه محصول، در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود حل المسائل کتاب ترافیک مک شین (Traffic Engineering  , Ross , McShane – 4th Edition)

شرح مختصر:

تعداد صفحات : ۳۶ صفحه

در قالب: PDF

این فایل شامل حل مسا ئل فصل های اصلی ۲-۵-۸-۹-۱۴ ویرایش چهارم کتاب مهندسی ترافیک نوشته مک شین میباشد. این فایل جدید شامل  ۳۶ صفحه و به حجم ۱ Mb میباشد.

هدیه محصول:

کاربران گرامی، همراه با خرید و دانلو د این محصول، ۴ سری نمونه سوال مهندسی ترافیک با پاسخ تشریحی مربوط به دانشگاه علم و صنعت و نمونه سوالات درس مهندسی ترافیک پیشرفته پیام نور را بصورت رایگان از سایت دریافت نمایید.

مهندسی ترافیک طیف وسیعی از مهندسی های مرتبط را در بر می گیرد، با این تفاوت که غالب توجه به سیستم بزرگراه های و خیابان ها مصرف می شود. چرا که آنها (بزرگراه ها) به عنوان سیستم حیاتی شریانی در یک کشور تعرفی می شوند که این سیستم حمل و نقل ، بخشی اعظمی از چارچوب و اساس جزئیات میان شهری و داخل شهری مردم و کالا ها را پوشش می دهد. از این رو این سیستم نقش مهمی در چشم انداز و سیمای یک جامعه ایفا می کند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر