دانلود تحقیق طرح ریزی توزیع نیازمندیها

دانلود تحقیق طرح ریزی توزیع نیازمندیها
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,900 تومان

 توضیحات فایل:

دانلود تحقیق طرح ریزی توزیع نیازمندیها

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی تحقیق طرح ریزی توزیع نیازمندیها در قالب ورد و در ۳۴ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫طرح ریزی توزیع نیازمندیها‬‎

شرح مختصر:

در این تحقیق طرح ریزی توزیع نیازمندیها مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است :

« طرح ریزی توزیع نیازمندیها »

طرح ریزی توزیع نیازمندیها ((DRP اولین بار بعنوان یک روش فنی برای طرح ریزی عملیاتهای توزیع و پخش شرکتهای تولیدی ارائه و مورد توجه قرار گرفت. بعنوان یک نتیجه تجربی که توسط این روش در شرکتهای تولیدی بدست آمد DRP می توانست برای اکثر انواع و نمونه های عملیاتی توزیعی و پخش و فرآیند های مرتبط بکار گرفته شود. DRP امکان هماهنگ کردن سیاستهای کاری سازمانها و شرکتهای چند گانه را فراهم کرد، حتی در مواردی که عملیاتهای تولیدی و توزیع در سازمانها و شرکتهای مختلف و متفاوت یا توسط ساختارهای مشارکتی (بصورت اشتراکی) انجام می شوند. ایده و طرح DRP فعال کننده و محرک زنجیر(supply-chain) است که در آن مسأله اصلی برقراری توازن و تعادل دارائی و هزینه های اجرای عملیات در حالی است که بتوان سرویس دهی مطلوب در سطح کل جهان را به مشتری ارائه داد.

DRP کارایی و قابلیت اصلی برای چنین اقداماتی نظیر سرویس دهی به مشتری، مدیریت فهرست کالا و دارائی ، خرید ، سودمندی و تأثیرگذاری تولیدی و حداکثر میزان سود را بهبود می بخشد.

– نگاهی شفاف و دقیق بر توزیع

در رابطه با DRP برای انجام یک فعالیت> سیستم باید قابلیت نظارت و کنترل

کلیه تغییرات و تحولات مواد (خام) را در شبکه زنجیر- موجودی داشته باشد.

آگاهی از چگونگی تغییرات طرح ریزی شده برای هر واحد ذخیره محصولات

(SKJ) امکان تصحیح اطلاعات را برای هدف متناسب با منابع تهیه و تولید

فراهم کرده که در نهایت سبب کنترل و تحت نظر داشتن جریان JIT مواد خام یا

(محصولات) خواهد شد. این نتایج بصورت قابل توجهی بر کیفیت خدمات به

مشتری تأثیرگذار می باشند.

 

– just in time  (دقیقآ مبتنی بر زمان)

اهداف عملکرد مبتنی بر زمان شامل موارد زیر است:

تحویل محصولات طبق برنامه زمانبندی شده با تعداد مورد درخواست و نیاز مشتری ها

مطالعه بیشتر