دانلود طلایی کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم -پر فروش ترین کتاب فضای مجازی

دانلود طلایی کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم -پر فروش ترین کتاب فضای مجازی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,000 تومان

 توضیحات فایل:

دانلود طلایی کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم -پر فروش ترین کتاب فضای مجازی

قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. نه فقط هنگام خرید این محصول همیشه هنگام تهیه ی هر محصولی از پشتیبان تلفنی آن محصول مطمئن شوید.

عاشق کردن دیگران

و اما در مورد کتاب…

خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته باشد و یا می خواهید دل کسی را بدست بیاورید و در این راه همیشه با شکست مواجه شده اید.

دوستان و یا اطرافیان شما به راحتی دل دیگران را بدست می آورند راحت همه عاشقشان می شوند ولی شما با وجود موقعیت بهتری که دارید موفق نمی شود! چرا ؟

آرزوی داشته اید که شماهم شخص مورد علاقه خود را مثل دیگران در کمترین زمان شیفته و عاشق خود نمایید اما … چرا ؟

Gerelateerde afbeelding

دانلود طلایی کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد.

اگر شما یک دختر هستید بدنیست این متن را بخوانید شاید بتوانید نظر دیگران را درمورد خود تغییر دهید صحیح است که بیشتر دخترها به ویژگی هایی مثل اعتماد به نفس یا وضعیت اجتماعی جذب می شوند اما هر دختری به طور جدا یک مورد جداگانه و خاص است که برای جذب کردن او باید از روانشناسی عشق در دختر و زن ها آگاهی باشیم.

قبل از اینکه بخواهید دختری را عاشق خود کنید اول باید او را به خوبی بشناسید. وقتی در مورد روانشناسی عشق در دختر ها آگاهی کسب کردید، متوجه می شوید دختر ها چگونه می اندیشند و چیزهای مهمی را می فهمید که برای تاثیر قرار دادن هر دختری به آن نیاز دارید.

وقتی با این مسائل آشنا شدید اولین کاری که باید انجام دهید این است که به شکل صحیح خود را برای شخص مورد نظر علامت گذاری کنید.در این مقاله در مورد روانشاسی جذب در زن ها سخن می گوییم.

شاید شما در مورد دختر ها سوالاتی به ذهنتان برسد از قبیل : زنان به چه مردانی جذب می شوند؟آیا مردان برجسته، بیشتر زن ها را به خود جذب می کنند؟

آیا موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی دختر ها را به خود جذب می کند؟و…در این مطلب من کتابی راقرار دادم که قسمتی از آن را در زیر آوردم

Afbeeldingsresultaat voor ‫دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم‬‎

دانلود طلایی کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)  نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب در سایت toknowmyself با فروش بالایی مواجه شده است و آلان یکی از پرفروشترین کتاب های سایت آمازون می باشد. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم به شما کمک می کند ذهن دیگران را شست و شو دهید و میلی شدیدی نسبت به خود ایجاد کنید. با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید

راهای عاشق کردن دختران

۱ – اعتماد به نفس: مهمترین چیزی که باید به دست بیارید و تقویتش کنید, اعتماد به نفسه! شاید

مهمترین دلیل شکست افراد در این بازی نداشتن اعتماد به نفسه.

۲- با مزه بودن : آدمهای بازنده معمولاً خیلی خشک و جدی هستن و همه چیز رو هم خیلی جدی

میگیرن. 

۳- یک بعدی نبودن :….

۴- جذب زنان و چگونه زن را مجذوب خود کنیم….

۵-….

۶- …..

۷-…. 

در کتاب در مورد هر یک به طور کامل توضیح داده شده و شامل بخش های دیگری نیز هست…

هدیه محصول:

فایل پی دی اف ۱۳۵ نکته برای اعتماد به نفس

…………………..

مطالعه بیشتر